Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kolhi autoa ja nyt uhkailee erolla

Vierailija
09.07.2021 |

Mies törttöili auton kanssa ja nyt siitä on tulossa vakuutustaistelu ja vakuutukset varmasti nousevat.

Tottakai sellainen ottaa päähän ja suutuin miehelle, koska ajeli huolimattomasti. Tänään aamulla hän sanoi ennen töihin lähtöä, että ei nukkunut koko yönä ja että jos "nalkuttaminen" ei lopu niin hän ottaa eron ja yritti puolustella sitä sillä, että kun minä pari vuotta sitten kolhaisin auton maalipintaa niin ei hänkään suuttunut. Se nyt oli paljon pienempi asia kuin tämä juttu autolle. Ei ole koskaan ennen puhunut mistään erosta, jos ollaan riidelty. Siis mitään ei saisi sanoa, jos harmittaa?

Olen vähän järkyttynyt. Mies tietää kyllä että olen impulsiivinen ihminen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kolaroin viime viikolla auton lunastukseen ja ruhjeita tuli, törmäsin puuhun, mies sanoi vaan että se on vain peltiä onneksi ei käynyt pahemmin.

Kun ajat et ota! Mikä tässäkin on niin hankala ymmärtää, helvetti sentään.

Vierailija
42/49 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä raivostun myös miehelle jos kolhii auton. Olen sen sata kertaa maininnut hänen ajotavastaan esim. ei turvavälejä, peruuttaessa ei käännä päätä eikä myöskään katso peruutuskameraan. Ei käytä vilkkua, törkeää kiilailua ym ym. Ja ihan taatusti nalkutan ja annan kuulla kunniansa jos autoon tulee naarmukin.

Ja tuo auttaa asiaan miten? Jos olet jo sata kertaa maininnut asiasta eikä ukko usko, niin kuvitteletko tosiaan, että tuo on toimiva menetelmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä onkin kun nainen sanoo olevansa impulsiivinen niin todellisuudessa hän on käytöstavaton joka kiihtyy nollasta sataan nano sekunnissa jos asiat ei mene niin kuin naine haluaa

Vierailija
44/49 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin että hoitakaa maksut niin, että se joka kolaroi, maksaa lisääntyneen kulun, ja asia sillä selvitetty. Asiat asioina. Itse olen oppinut ottamaan aika selkeän asiakirjan kaikkeen, kun exäni on sitä mieltä, että jos lainaa autoani ja kolaroi sillä, minä kuitenkin maksan korvaukset, hän ei niitä maksa. Niinpä jos lainaan autoani, jotta hän voi viedä lapset jonnekin, teen itse tietoisen valinnan, että mahdolliset parkkipaikkanaarmut tms tulevat minun kustannuksekseni, ja teen rauhallisesti päätöksen, sopiiko tämä sillä hetkellä minulle. Koska ehkä on silti mukavampi, että hän vie lapset retkelle. Ja kyllä, ex on narsisti, tiedän senkin, ja minkä sille voi, hädin tuskin mitään sille voi. Näin asiat toimivat. Rauhallisesti sopimalla sujuu joskus asiat, joskus ei, mitä siitä tappelemaan.

Vierailija
45/49 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä onkin kun nainen sanoo olevansa impulsiivinen niin todellisuudessa hän on käytöstavaton joka kiihtyy nollasta sataan nano sekunnissa jos asiat ei mene niin kuin naine haluaa

Ja sitten he vielä kuvittelevat että se on hyvä ja hieno ominaisuus ihmisessä!

Vierailija
46/49 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä raivostun myös miehelle jos kolhii auton. Olen sen sata kertaa maininnut hänen ajotavastaan esim. ei turvavälejä, peruuttaessa ei käännä päätä eikä myöskään katso peruutuskameraan. Ei käytä vilkkua, törkeää kiilailua ym ym. Ja ihan taatusti nalkutan ja annan kuulla kunniansa jos autoon tulee naarmukin.

Mies on kuitenkin se joka esim aina ajaa teidän lomatkat?

Vierailija
47/49 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottaisin että hoitakaa maksut niin, että se joka kolaroi, maksaa lisääntyneen kulun, ja asia sillä selvitetty. Asiat asioina. Itse olen oppinut ottamaan aika selkeän asiakirjan kaikkeen, kun exäni on sitä mieltä, että jos lainaa autoani ja kolaroi sillä, minä kuitenkin maksan korvaukset, hän ei niitä maksa. Niinpä jos lainaan autoani, jotta hän voi viedä lapset jonnekin, teen itse tietoisen valinnan, että mahdolliset parkkipaikkanaarmut tms tulevat minun kustannuksekseni, ja teen rauhallisesti päätöksen, sopiiko tämä sillä hetkellä minulle. Koska ehkä on silti mukavampi, että hän vie lapset retkelle. Ja kyllä, ex on narsisti, tiedän senkin, ja minkä sille voi, hädin tuskin mitään sille voi. Näin asiat toimivat. Rauhallisesti sopimalla sujuu joskus asiat, joskus ei, mitä siitä tappelemaan.

Siis ei asiakirjan vaan asenteen -Sama

Vierailija
48/49 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa oma auto, jota vain sinä ajat ja josta itse yksinään maksat kaikki vakuutukset, huollot, korjaukset, verot, renkaat ym. Ei tarvitse enää miehelle nalkuttaa, että pysyi vielä hengissä ja ehjänä yhteisen autonne kolaroinnin jälkeen.

Vierailija
49/49 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt näistä vahinkokolareista nalkuttajia. Mites se suu sitten pannaan, kun omalle kohdalle sattuu?