Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ihmeellä 19-22-vuotiaat äidit elättävät lapsensa?

Vierailija
14.07.2014 |

Tuon ikäinen ei pysty elättämään edes itseään.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, kiitos kysymästä. Duunarihommia, mutta enpä minä missään toimistossa viihtyisikään. Pidän käsillä tekemisestä ja konkreettisesta edistymisestä. äiti22v

Vierailija
2/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaamalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu väite. Minulla oli tuonikäisenä jo vakipaikka ja oma ostettu asunto.

Vierailija
4/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävin oppisopimuksella kouluni, olin töissä jo 16 vuotiaasta. Valmistuin 19 vuotiaana. 20 vuotiaana sain lapseni. Hyvin pärjättiin ja pärjätään edelleen. :) Mies myös vakkaritöissä oli jo tuolloin.

Vierailija
5/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanani ihan työnteolla itseni sekä lapseni elätin.

Vierailija
6/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu ja mies...

äiti18v.

Vierailija
7/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:26"]

Tuon ikäinen ei pysty elättämään edes itseään.

[/quote]

Palkalla, äitiyspäivärahalla, lapsilisällä jne. Ihan samalla kuin esim. 35-vuotias äiti.

Vierailija
8/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on työpaikka ja sitten saan tietty lapsilisää ja äitiysrahaa.

Vierailija
9/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin äitiyslomalla ja opiskelin ja mieheni oli töissä. Hyvin pärjättiin. Sä oot harmaan niitä nykypäivän lusmuja, jotka ei käy töissä tai teenylipäätänsä mitään, koska kon typerä väite?

Vierailija
10/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä on isäkin? Ja kotihoidontukea ja lapsilisää saavat ihan kaikenikäiset vanhemmat. Jos elättäjänä ainoastaan äiti niin elatustukea myös. Vähän isomman lapsen vanhemmat voi käydä myös töissä tai opiskella.

Vierailija
11/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:26"]Tuon ikäinen ei pysty elättämään edes itseään.

[/quote]

Ihan omilla ja puolison tuloilla ja äitiyspäivärahalla. Sossua ei ole koskaan tarvittu

Vierailija
12/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä heidät elätän..pehva ruvella painan töitä, jotta aivottomat lapset voivat leikkiä kotia. Sossyyhteiskunta on.....piip

Vierailija
13/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi yleistää, mutta kahden ex luokkakaverini tapauksessa sossu. Toisella on 2-vuotias, toisella 5-vuotias. Ennen sai ehkä paremmin töitä kuin nykyään, minkä lisäksi ennen lapset tehtiin nuorempina, kun ei käyty kouluja niin kauan kuin nyt. T. Nainen 22v.

Vierailija
14/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkaripaikassa olin tekemässä "duunarihommia" ja samalla opiskelin. 21v olin kun äidiksi tulin ja mieheni oli tuolloin jo valmistunut 4t tienaava/kk.

Sitten samalla kun olin kahden kanssa kotona, opiskelin amk:ssa ja sain työpaikan. Kyllä nyt kelpaa kun ollaan suurituloisia ja olen nytkin vasta 26v. :D Siinä menee hiljaiseksi ne "mut siis kyl pitää olla 30v" HAHAHHAHA. :D

Ei siinä mitään, hyväksyn toki standardimalliset perheet, mutta ne lammasmaiset kommentit naurattavat ja vielä enemmän kun kerron muka vaatimattomasti miten meillä elämä on mennyt. Emme toki rahoistamme summina puhu, mutta kyllä sen kai näkeekin, kun omaisuus näkyy talossa, autossa ja muutenkin elämäntyylissä. Enemmän meillä tuntuu omaisuutta olevan, kuin suurimmalla osalla niistä 30v mammoista jotka perhettä nyt alkavat perustamaan ja on eletty kädestä suuhun bilettämällä ja opiskelemalla hyvin hitaasti.

Vierailija
15/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin kolmekymppisenäkin, käymällä töissä.

Vierailija
16/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei vituta lammasmammaa enempää kuin hyvin pärjäävä nuorena lapsia saanut pariskunta. :D On niin vittumaista, kun on niin kuviteltu tekevän itse oikein, mutta nuori kaunis pari pörhltää ohi kaikessa. ;)

Olen huomannut joskus tämän kolahtelun mieheni siskoissa. :D

Vierailija
17/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä ap!

Vierailija
18/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:44"]Mikään ei vituta lammasmammaa enempää kuin hyvin pärjäävä nuorena lapsia saanut pariskunta. :D On niin vittumaista, kun on niin kuviteltu tekevän itse oikein, mutta nuori kaunis pari pörhltää ohi kaikessa. ;)

[/quote]

Niin asiaa tämä teksti! Itse olen 23v naimisissa onnellisesti ja odotan toista lastamme :) ajamme uudella 50 tonnin autolla, asumme hyvällä alueella isossa kodissa, varaa on ylimääräiseen kuten matkusteluun ja mistään ei tarvitse tinkiä ja ollaan hyvännäköinen perhe yms... Kyllä huomaa, että hirvittävän moni on kateellinen!

Vierailija
19/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääomatuloilla, mulle ropisee niitä joka vuosi n. 150 000 euroa, hyvin sillä itseni ja lapsen elätä, ei tarvitse huolehtia

Vierailija
20/65 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:44"]Mikään ei vituta lammasmammaa enempää kuin hyvin pärjäävä nuorena lapsia saanut pariskunta. :D On niin vittumaista, kun on niin kuviteltu tekevän itse oikein, mutta nuori kaunis pari pörhltää ohi kaikessa. ;)

[/quote]

Niin asiaa tämä teksti! Itse olen 23v naimisissa onnellisesti ja odotan toista lastamme :) ajamme uudella 50 tonnin autolla, asumme hyvällä alueella isossa kodissa, varaa on ylimääräiseen kuten matkusteluun ja mistään ei tarvitse tinkiä ja ollaan hyvännäköinen perhe yms... Kyllä huomaa, että hirvittävän moni on kateellinen!

[/quote]

Mä tiedän tuon asuinalueen...Jollas ja on laalaa-maassa..samassa paikkaa tuksulin elää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi