Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ravintola Helsingissä?

Vierailija
14.07.2014 |

Haluaisin kerrankin syödä oikein hyvin Helsingissä. Mikä on tällä hetkellä "in" paikka" ? Ihastuin pari vuotta sitten Farangiin. Vieläkö on hyvä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaa myös minua. Harvoin käyn ulkona syömässä, mutta en ole vielä maistanut Helsingissä mitään järisyttävän hyvää.

Vierailija
2/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lempiravintoloita ovat: Chicos, Casa mare, Martina ja nepalilaiset sekä kiinalaiset ravintolat. T: ravintolakoulun stipendiaatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, chicos on ihan kauhea mättö-ketjuravintola!

Vierailija
4/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kyselee Farangin tasoisia paikkoja ja täällä vastauksena Chicos ja Martina. No nepalilaiset on useimmat hyviä, mutta ei sentään fine diningiä, jota aloittaja todennäköisesti hakee. 

Vierailija
5/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ask on hyvä!

Vierailija
6/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ask tuli kokeiltua viime viikolla parin ystävän kanssa. Suosittelen, onnistunutta ruokaa ja hyviä makuja sekä ruokiin sopivat viinit. Tosin pieni miinus annosten pienestä koosta. Suomen gasteonominen seura on valinnut Askin vuoden 2014 ravintolaksi ja saivat vasta Michelin-tähden. Noiden mainintojen vuoksi lähdettiinkin katsomaan ystävien kanssa, että millaisia ravintoloita palkitaan.

Vierailija
7/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burger King.

Vierailija
8/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on juhlapäivä kyseessä, joten chicoosit ja nepalilaiset saa unohtaa. Fine dining paikkoja kiitos!

ap, joka on kyllä hulluna nepalilaiseen

Vierailija
9/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farangin omistajien toiset paikat, Gaijin ja Boulevard Social ovat mielestäni myös hyviä. Samoin Grotesk.

Vierailija
10/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patronassa ja Brondassa olen käynyt kevään-kesän aikana. Olivat onnistuneita kertoja. 

Vierailija
11/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomi björckiltä loskat suuhun / f''k you granny / vatsatauti - menu. toimii!

Vierailija
12/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:50"]

Farangin omistajien toiset paikat, Gaijin ja Boulevard Social ovat mielestäni myös hyviä. Samoin Grotesk.

[/quote]

Mä olin todella pettynyt social bulevardiin, hinta-laatusuhde ei kohdannut ollenkaan. Brondassa ja fishmarketissa tullut viimeksi käytyä ja hyvää oli.

Vierailija
13/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:52"]

[/quote]

AV-mammojen suosituksiin perustuen hieman kyllä jännättiin, että millainen menu koetaan... Varaus oli tehty ennen tuota kohua, joten hieman pohdittiinkin, mitä tuleman pitää. 

-7,11-

Vierailija
14/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:52"]

[/quote]

itsekään en aio enää jalallanikaan astua ihmisiä aliarvioivan "huipputsefin" ravintoloihin.

Vierailija
15/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Olo on ollut myös hyvä kokemus ruoan puolesta, mikäli fine dining -paikkaan olette suuntaamassa. Tosin hieman hintavahko olo jäi olosta.  

-7-

Vierailija
16/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokka, Savoy kokeiltu? Lisäksi älä unohda kesäravintoloita saarissa =) Esim Boathouse tosi miellyttävässä ympäristössä (terassi! ) tosin en ole siellä tänä kesänä itse käynyt.

Vierailija
17/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murua suosittelen myös.

Vierailija
18/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut parhaan illalliskokemuksen kolossa! Tosin pöytävaraus pitää tehdä todella hyvissä ajoin.. Hinta-laatusuhde kohdillaan, tuoreet ja laadukkaat ainekset ja mukava palvelu, suosittelen!

Vierailija
19/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä suunnasta myös suositukset jo mainituille Murulle, Kololle ja Groteskille. Groteskissa tosin olin viimeksi muutama vuosi sitten, mutta ainakin silloin vielä ruoka oli erinomaista. Muruun on todella pitkä jono, Koloon voi onnistua lyhyemmällä varoitusajalla, varsinkin keskellä viikkoa.

Vierailija
20/20 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme