Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8 500 euron hammas remontti - miten varaa työttömänä?

Vierailija
08.07.2021 |

?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat tekohampaat kuten minä. Maksaa 2000€. T. Ammattivalittaja

Vierailija
2/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen laina? joku semmoinen systeemi on Suomessa, en tiedä hoitaako Kela nykyään senkin vai mikä taho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Mikä kysymys tuo nyt edes on?

Jos ei tietty oo joku muu joka maksaa lystin. Rikas puoliso?

Vierailija
4/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä jo aiemminkin vastannut vastaavaan kysymykseen mutta ainakin minulle sossu kustansi implantit suuhun. Vain kaksi hampaista on enää omia. Toki olin menettänyt luottotietoni nuoruuden hölmöilyjen takia. Ymmärtääkseni hampaat olisivat maksaneet kymmeniä tuhansia jos olisin joutunut maksamaan ne itse. Kannattaa siis kääntyä kunnan puoleen asiassa.

Vierailija
5/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hammasremontti maksaa noin paljon? Miksi et mene kunnalliseen hammashoitoon? J

Vierailija
6/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkokoproteesiin tottuu kyllä.

Vierailija
7/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhteiskunta maksaa. Suomi on sairaiden parstiisi.

Vierailija
8/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallisella puolella minun kotikunnassani hoidetaan hampaat. Hinnt on noin kolmasosan siitä mitä yksityisellä. Miksi et mene oman kotikuntasi hammashoitolaan?

Vierailija
9/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä jo aiemminkin vastannut vastaavaan kysymykseen mutta ainakin minulle sossu kustansi implantit suuhun. Vain kaksi hampaista on enää omia. Toki olin menettänyt luottotietoni nuoruuden hölmöilyjen takia. Ymmärtääkseni hampaat olisivat maksaneet kymmeniä tuhansia jos olisin joutunut maksamaan ne itse. Kannattaa siis kääntyä kunnan puoleen asiassa.

Itse asiassa nyt muistankin, että hampaat maksoivat puoli miljoonaa. Onneksi sossun maksusitoumus oli 600 000 €, niin ostin erotuksella itselleni uuden Mersun ja Bemarin.

Vierailija
10/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä maksa kuin proteesit, 2000€. Ei vaikka sairaus on vienyt hampaat. T. Ammattivalittaja

Vierailija
11/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa nyt muistankin, että hampaat maksoivat puoli miljoonaa. Onneksi sossun maksusitoumus oli 600 000 €, niin ostin erotuksella itselleni uuden Mersun ja Bemarin.

Tämä ei muuten ole sama vastaaja. Joku typerä juntti yritää levitää täällä väärää tietoa esiintymällä toisena.

Vierailija
12/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hammasremontti maksaa noin paljon? Miksi et mene kunnalliseen hammashoitoon? J

Tää on joku semmoinen kohjo, jota vaivaa joku pieni ristipurenta tai mikälie sellainen, jota ei lääkärit ei edes vaivaksi totea mutta tätä kirjoittajaa asia vaivaa. Hän on päättänyt että tämän esteettisen vaivan vuoksi pitää terveet hampaat poistaa ja tilalle tehdä haluamansa malliset ”uudet” hampaat.

Homma on toteutusta vaille valmis. Uupuu vaan kaksi pikku juttua; lääkäri joka suostuisi ehdotukseen ja rahat. 😂

Vierailija
13/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistin juuri hampaani kuntoon yksityisellä. Hintaa tuli 1500e, paikkauksia pari, yhden hampaan juurihoidot ja useampi hammaskivenpoisto. Tuo sisältää myös tehovalkaisun mikä tehtiin lopuksi. Ei paha.

Vierailija
14/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet, että opiskelijalle sanottaisiin tuossa tilanteessa? Ota lainaa.

Vierailija
15/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

virossa pääsee halvemmalla

Vierailija
16/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet, että opiskelijalle sanottaisiin tuossa tilanteessa? Ota lainaa.

Totta kai korjaat hampaasi lainalla jos sellaista sinulle jostain myönnetään.

Vierailija
17/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni per hammas, eli noin 30 tonnia melkein. Ja hampaat mennyt jo lapsuudessa ennen kuin itse pystyin vaikuttamaan: ei pesty, maitoa tissistä monta vuotta joka mielentilaan, mummi lahjoi karkeilla ja antibioottikuuri päällä vuosikausia jo pienenä. Ihan sama mitä teen, vaikka korjataan yksi kerrallaan, niin myös hajoavat aina uudelleen. Ainoa mahdollisuus tekarit mutta millä rahalla edes työssäkäyvänä?

Vierailija
18/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lainaa/pikavippi

Vierailija
19/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonni per hammas, eli noin 30 tonnia melkein. Ja hampaat mennyt jo lapsuudessa ennen kuin itse pystyin vaikuttamaan: ei pesty, maitoa tissistä monta vuotta joka mielentilaan, mummi lahjoi karkeilla ja antibioottikuuri päällä vuosikausia jo pienenä. Ihan sama mitä teen, vaikka korjataan yksi kerrallaan, niin myös hajoavat aina uudelleen. Ainoa mahdollisuus tekarit mutta millä rahalla edes työssäkäyvänä?

Koko proteesit muutamalla implantilla kiinni leukoihin. Ei kannata rakentaa yksittäisistä implanteista koko kalustoa, ellei ole hirveästi rahaa.

Vierailija
20/64 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tänä päivänä ole enää julkista terveydenhoitoa? Minä en ole ikinä käynyt yksityisellä hammaslääkärillä, kaikki on hoitunut julkisella puolella. Olen 47 vuotias.