Miksi en saa yhteydenottoja netissä treffipalstoilla?
On kuvallinen profiili ja profiilitekstiinkin olen panostanut. Olen kertonut itsestäni ja siitä että haen vakaata parisuhdetta. Olen myös maininnut olevani xl-kokoa, mutta tekeväni parhaillaan töitä sen eteen että asia muuttuu parempaan suuntaan.
Kuitenkaan en saa yhteydenottoja asiallisilta miehiltä. Muhun ottaa yhteyttä ulkomaalaiset, yli 50-vuotiaat "nuorekkaat" miehet, miehet joilla on selkeästi jotain mt-ongelmaa (ovat eläkkeellä tai profiilitekstistä huokuu epätasapainoisuus), varatut ja muut perverssit jotka hakee fantasioilleen toteuttajaa. Ei yksikään ns. normaali mies. (Ja ei, en ole rasisti, mutta en näe mitään yhteistä työttömän maahanmuuttajankaan kanssa.)
Saattaa olla, että olen poikkeuksellisen ruma, mutta esim. Facebookin deittisovelluksissa saan runsaasti kehuja ulkonäöstäni. Valehteleeko ne kaikki? Vai onko tosiaan tieto siitä, että olen ylipainoinen, niin suuri turn off KAIKKIEN normaalien miesten mielestä, että siksi kukaan ei ota yhteyttä?
Kai mä voisin itsekin niitä ensimmäisiä viestejä laittaa, mutta pelkään "ei kiitos" vastausta... :(
Kommentit (32)
Ihan vain siksi, ettei yksikään puusilmä jäisi kuvittelemaan että olen "sporttinen" ja "siro" -mun kasvoista kun ei liikakiloja huomaa ja kokovartalokuvaa ei ole.
Samasta syystä olen laittanut vartalotyypiksi sen "kurvikkaan", ettei nyt vaan kukaan pääse kuvittelemaan että valehtelen oikeasta itsestäni.
t. ap
Näin sinkkumiehenä voisin kyllä olla kiinnostunut, mikäli vain tavoite laihtua on totta.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:30"]
Miksi mainitset xl ja jaarittelet painostasi kun on kerran kuvakin. Tehkööt kuvasta johtopäätöksensä. Moni voi vain pelästyä kun korostat kokoasi. Keskity muihin asioihin.
[/quote]
Olen samaa mieltä! Ota itsestäsi hyvä kokovartalokuva kasvokuvan lisäksi, äläkä kirjoita tekstissä mitään ylipainostasi.
Minä kiinnitin huomiota heti tuohon "haen vakaata parisuhdetta"-kohtaan. Jos ne miehet pelästyivät sitä. Kuvittelevat, että se on heti vakavaa, jos sinua haluaa tavata. Itse varmaankin tarkoitit, ettet halua pelkkää seksiseuraa tai et ole kiinnostunut varatuista miehistä.
Ei sinne kannata mitään makkarakuvia laittaa. Parempi olla laittamatta mitään kokovartalokuvia. Aika harvalla on edes sellaisia.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:12"]
Okei. Eli koska olen lihava, kukaan ei voi mua oikeasti rakastaa tai edes kiinnostua.
Tulee todella surkea fiilis, sillä tuntuu että olen täysin erilainen kuin _kaikki_muut_ ihmiset koko maailmassa. Mulle ulkonäkö ei ole se ykkösjuttu ihmisessä, vaan sisin. Mä luulen, että on parempi jos unohdan koko rakkausjutun. En nimittäin normaalipainoisenakaan halua olla parisuhteessa sellaisen miehen kanssa, jonka rakkauden määrä riippuu siitä paljonko painan.
t. ap
[/quote]
Miten niin? En aikanakaan omassa viestissäni sanonut mitään tällaista, ainoastaan että treffipalstalla miehet saattavat tarttua tuollaisiin seikkoihin enemmän kuin tosielämän kohtaamisissa.
Minustakin vaikuttaa, että annat nyt itsekin tuolle painoasialle liikaa arvoa. Älä korosta sitä ilmoituksessasi liikaa.
Löytyy sieltä palstalta aivan varmasti myös tavallisia miehiä, jotka vain antavat naisten mieluummin ottaa yhteyttä, jos ovat kiinnostuneita. Ei se yhteydenotto varmaan miehille ole sen helpompaa. Ehkä jotkut heistä jopa pelkäävät vaikuttavansa jotenkin pervoilta tai muuten epäilyttäviltä, jos uskaltautuvat viestimään itse ennen kuin nainen on ensin näyttänyt kiinnostuksensa.
t.11
Jos ei saa viestejä treffipalstoilla on joko:
-mies
-yli viisikymppinen nainen
Tämä on faktaa. Eläkää tämän asian kanssa ihmiset.
Miksi et itse ottaisi yhteyttä kiinnostaviin miehiin?
Itse kun harrastin noissa pyörimistä, en viitsinyt ottaa kontaktia naisiin, joiden profiilista sai kuvan, että etsivät jotakin kauhean ihmeellistä. Jos esim. kerrot, että harrastat liikuntaa kovin aktiivisesti, tulee mieleen, että etsit jotain Bullia mieheksi. Silloin normaali douppaamaton mies ei välttämättä jaksa yrittää, vaan siirtyy seuraavaan.
Mä kun aikanaan pyörin noissa deittisivustoilla, laitoin itsestäni kokovartalokuvan, josta kävi selväksi että ylipainoa on jonkin verran, mutta missään en maininnut muuten kokoani. Mielestäni tuo "olen xl mutta yritän laihduttaa" antaa sellaisen kuvan, että sulla on huono itsetunto, ja että et kuitenkaan onnistu laihduttamaan mutta vingut jatkuvasti kiloistasi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:44"]Ihan vain siksi, ettei yksikään puusilmä jäisi kuvittelemaan että olen "sporttinen" ja "siro" -mun kasvoista kun ei liikakiloja huomaa ja kokovartalokuvaa ei ole.
Samasta syystä olen laittanut vartalotyypiksi sen "kurvikkaan", ettei nyt vaan kukaan pääse kuvittelemaan että valehtelen oikeasta itsestäni.
t. ap
[/quote]
XL ei ole sama kuin kurvikas. Eikö noissa ole yleensä vaihtoehtoina myös "pyöreä" tms.?
Äh. Menee vaikeaksi.
Joskus aiemmin mulle sanottiin, että on hyvä sanoa rehellisesti olevansa ylipainoinen jos sitä on. Painonpudotuksesta mainitsin siksi, että se on totta. Olen saanut kohta kymmenen kiloa pois, mutta tietysti mulla on vielä kiloja jäljelläkin.
Ehkä mä sitten otan sen kokovartalokuvan ja poistan aivan kaiken maininnan siitä, että olen lihava. Tai ehkä mä poistan koko hemmetin profiilin ja tyydyn olemaan loppuelämäni yksin. En nimittäin huoli yhtäkään miestä sitten normaalipainoisenakaan, jos en kerran kelpaa tän kokoisena.
t.ap
Ei me miehetkään saada ikinä viestejä. Ei, vaikka olisikin ihan normaalipainoinen.