Miksi en saa yhteydenottoja netissä treffipalstoilla?
On kuvallinen profiili ja profiilitekstiinkin olen panostanut. Olen kertonut itsestäni ja siitä että haen vakaata parisuhdetta. Olen myös maininnut olevani xl-kokoa, mutta tekeväni parhaillaan töitä sen eteen että asia muuttuu parempaan suuntaan.
Kuitenkaan en saa yhteydenottoja asiallisilta miehiltä. Muhun ottaa yhteyttä ulkomaalaiset, yli 50-vuotiaat "nuorekkaat" miehet, miehet joilla on selkeästi jotain mt-ongelmaa (ovat eläkkeellä tai profiilitekstistä huokuu epätasapainoisuus), varatut ja muut perverssit jotka hakee fantasioilleen toteuttajaa. Ei yksikään ns. normaali mies. (Ja ei, en ole rasisti, mutta en näe mitään yhteistä työttömän maahanmuuttajankaan kanssa.)
Saattaa olla, että olen poikkeuksellisen ruma, mutta esim. Facebookin deittisovelluksissa saan runsaasti kehuja ulkonäöstäni. Valehteleeko ne kaikki? Vai onko tosiaan tieto siitä, että olen ylipainoinen, niin suuri turn off KAIKKIEN normaalien miesten mielestä, että siksi kukaan ei ota yhteyttä?
Kai mä voisin itsekin niitä ensimmäisiä viestejä laittaa, mutta pelkään "ei kiitos" vastausta... :(
Kommentit (32)
En kyllä linkitä kuvaani tänne. Jos kerran olen ruma, miksi fb:n naamasovelluksissa ulkonäköäni kehutaan? Vai kehutaanko siellä kaikkia?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:04"]
En kyllä linkitä kuvaani tänne. Jos kerran olen ruma, miksi fb:n naamasovelluksissa ulkonäköäni kehutaan? Vai kehutaanko siellä kaikkia?
[/quote] Kehutaan kaikkia.
No niitä asiallisia miehiä ei ole, varsinkaan treffipalstoilla. Tollasia ne on kaikki, tai sitten vain seksin perässä.
Kuulostaa, että olet match.comissa. Kokeile e-kontaktia, se on paljon parempi. Itsekin olen nettideittailut ja itsellenikin kävi vähän noin.
No, maailma on nuorten ja kauniiden! Tai nuorten ja hoikkien. Jos tosissasi seuraa sieltä haet, niin kyllä sitä ennemmin tai myöhemmin myös saat. Naisia kun on n. neljäsosa siellä, jos sitäkään. Ja jostain syystä niitä huutelijoita tuntuu siellä riittävän, lähes kaikki naiset ilmoittavat tekstissään etteivät halua seksiseuraa varatuilta jne. Itse olen mies, mulla on ollu ilmo jotain nelisen vuotta ja ei ole tullut yhtäkään ihmisen lähettämää viestiä, Google translate - bottiviestiä kyllä ropisee ajoittain, minä rakkaus sinua, odotan täällä Pietarissa... :*) En ole itsekään pahemmin viestitellyt, varsinkaan nykyään, katselen vain.
Eli suosittelen laittamaan sitä viestiä, se voi olla vastaanottajalleen hyvinkin imartelevaa, ja aika usein naiset ovat ylikriittisiä tuon xxl -asian suhteen, myös itseään kohtaan! :*)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:15"]
No, maailma on nuorten ja kauniiden! Tai nuorten ja hoikkien. Jos tosissasi seuraa sieltä haet, niin kyllä sitä ennemmin tai myöhemmin myös saat. Naisia kun on n. neljäsosa siellä, jos sitäkään. Ja jostain syystä niitä huutelijoita tuntuu siellä riittävän, lähes kaikki naiset ilmoittavat tekstissään etteivät halua seksiseuraa varatuilta jne. Itse olen mies, mulla on ollu ilmo jotain nelisen vuotta ja ei ole tullut yhtäkään ihmisen lähettämää viestiä, Google translate - bottiviestiä kyllä ropisee ajoittain, minä rakkaus sinua, odotan täällä Pietarissa... :*) En ole itsekään pahemmin viestitellyt, varsinkaan nykyään, katselen vain.
Eli suosittelen laittamaan sitä viestiä, se voi olla vastaanottajalleen hyvinkin imartelevaa, ja aika usein naiset ovat ylikriittisiä tuon xxl -asian suhteen, myös itseään kohtaan! :*)
[/quote]
Oikeasti? Neljä vuotta ilman yhteydenottoja? Miten ihmeessä se on mahdollista?
Ehkä mun pitää etsiä joku rumille tarkoitettu deittipalsta ja kokeilla onneani siellä :( Mä kun tahtoisin vaan tutustua normaaliin ja tavalliseen mieheen, jonka mielestä mä oisin ihana.
t.ap
No mitäpä siinä häviät jos laitat itse viestiä miehille? Pahinta mitä voi käydä, on että mies ei vastaa, ei liene maailmanloppu :)
Tuosta XL-koosta. En tiedä, monelle miehelle se tuntuu olevan ainakin ajatuksen tasolla turn-off. Nettitreffeissä taas toisesta saa väkisinkin hyvin suppean kuvan, ja joskus jokin sellainen asia, jota mies ei normaalissa tapaamisessa juurikaan noteeraisi, saakin enemmän painoarvoa. Ehkä he kuvittelevat sinut isommaksi kuin olet? "No jos se tunnustaa olevansa XL, sehän on oikeasti varmaan norsun kokoinen" tms.
Toinen asia: en tiedä mitä treffisivustoa käytät, mutta onko siellä jonkinlainen hakukone, jossa ruumiinrakenne tai pituus/paino on omana hakukenttänään? Ehkä se rajaa sinut hakujen ulkopuolelle liian helposti. Ehkä voisit kokeilla jättää tuon kohdan lomakkeesta tyhjäksi, jos se ei ole pakollinen.
TOisaalta voi olla, että kokosi ei liity asiaan mitenkään. Varmaan moni ihan kunnollinen mies ujostelee ottaa itse yhteyttä, joten ehkä sinun pitäisi rohkaistua itse viestimään. Älä pistä mitään liian tunteellista eikä liian pitkää viestiä, vaan jotain perusreipasta, esim. yhteisestä harrastuksesta tai muusta suht neutraalista teemasta.
Treffipalstoilla liikkuu myös omituista väkeä, ja kaikki naiset saavat varmaan jonkin verran myös omituisia tai ikäviä yhteydenottoja. Kannattaa miettiä, paljonko itsestään kertoo, mutta älä silti niistä oudoista yhteydenotoista liikaa masennu. Luulen että ne oudoimmat tyypit viestivät kaikkein eniten ja useammille naisille, eli todennäköisyys saada heiltä viestiä on isompi. Eli sen ei tarvitse tarkoittaa, että olisit erityisesti joku pervomagneetti ;-)
Eipä tuolla deittipalstalla mitenkään erityisen paljon ole mitään mieshelmiä, joilta järkevää yhteydenottoa voisi edes odottaa. Luusereita on enemmän kuin omiksi tarpeiksi, kirjoitustaidottomia ääliöitä sitäkin enemmän. Mutta jotkuthan siellä toivovat "muhkeaa" tai "naisellista" naista itselleen, ihme jos sellaiselta ei ap saa (paluu)postia?
Jep, ylipaino on turn-off, sori. Livenä jossain baarissa vois käydä paremmin flaksi, jos olet rempseä ja avoin luonne, tosin sielläkin tuo paino on monelle se rajoite. Ehkä joku ylipainoinen mies vois kiinnostua susta? Tosin nekin hakee ensisijaisesti normaalia tai hoikkaa naista.
Ja ei, en ole rasisti, mutta en näe mitään yhteistä työttömän maahanmuuttajankaan kanssa.
Eihän se ole rasismia, jos ei kiinnostu / kiihotu tietynlaisita ihmisistä. Jos joku pitää vaaleista ja joku tummista. Yrittäkää tämä siskot muistaa.
Okei. Eli koska olen lihava, kukaan ei voi mua oikeasti rakastaa tai edes kiinnostua.
Tulee todella surkea fiilis, sillä tuntuu että olen täysin erilainen kuin _kaikki_muut_ ihmiset koko maailmassa. Mulle ulkonäkö ei ole se ykkösjuttu ihmisessä, vaan sisin. Mä luulen, että on parempi jos unohdan koko rakkausjutun. En nimittäin normaalipainoisenakaan halua olla parisuhteessa sellaisen miehen kanssa, jonka rakkauden määrä riippuu siitä paljonko painan.
t. ap
Kaikissa sinkkumiehissähän on AV:n konsensuksen mukaan jotain vakavaa vikaa. Eli et ole menettänyt mitään, vaan pikemminkin säästynyt näiden epäkelpojen yksilöiden säälittäviltä lähentely-yristyksiltä.
Hei,
mä olen normaalipanoinen. En saa silti paljoa yhtään viestejä. Parin tyypin kanssa olen kirjoitellut pitempään, synkkaakin ihan kivasti, mutta treffejä ei ole ehdoteltu. Olen kärvistellyt pitkään yksin, vaikka mulle kelpaisi vähän kevyempikin suhde. Ei tietenkään kenenkään kanssa, josta en tykkää!
Miehillä näkyy olevan ihannekumppanin kriteereinä ominaisuudet hoikka, siro, sporttinen. Normaali taitaa olla jo vähän turn-off? Uskon kyllä, että jos he tapaisivat minut ja hyvinkin myös sinut livenä, tilanne olisi ihan toinen. Itse en tapaa miehiä juurikaan tai kyllä siis paljonkin varattuja, nuorempia ja tietenkin baarien känniääliöitä. Kyllä ne ihan kiinnostuneita ovat olleet, mutta jokin jää puuttumaan!
Kelpaako sinulle huomattavasti ylipainoinen mies?
Ette vastaa asiallisiin viesteihin. Turha nähdä minuttia pidempää vaivaa.
Miksi mainitset xl ja jaarittelet painostasi kun on kerran kuvakin. Tehkööt kuvasta johtopäätöksensä. Moni voi vain pelästyä kun korostat kokoasi. Keskity muihin asioihin.
Oot ruma