Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleistynyt ahdistuneisuushäiriökö?

Vierailija
14.07.2014 |

Mulla on nyt pikku hiljaa alkanut kotoa pois lähtiessä maha menemään sekaisin, lähdin sitten kaverilla taikka kaupassa käymään. Tarpeeksi useasti kun on vessassa rampannut ja päässyt autoon, niin viimeistään kaupan pihalla alkaa hikoiluttamaan, tuntuu että pyörryn ja kurkkuun tulee ahdistava tunne, että on hankala hengittää.

Yöllä, varsinkin yksin ollessa nukkuminen on tosi hankalaa ja saatan valvoa koko yön koska on niin ahdistunut olo, tuntuu että ei saa henkeä kunnolla. Joskus saatan herätä tuohon tunteeseen yöllä ja uudestaan nukahtaminen on vaikeaa.

Olisi kiva tietää miten muut pystyy käymään töissä tai koulussa tuollaisten oireitten kanssa. Itse tällä hetkellä olen työttömänä ja mietin, että miten pystyn menemään jonnekin esimerkiksi työkkärin pakottamalle työkokeilulle, jossa pitäisi tavata uusia ihmisiä, kun kavereille menokin tuntuu ylitsepääsemättömälle ongelmalle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriöltä kuulostaa, ja myös tuolta ahdistuneisuushäiriöltä. Minulla on molemmat.

Kysypä lääkäriltä lääkkeitä, ihan aluksi vaikka rauhoittavia kuuri.

Vierailija
2/4 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut samankaltaista. Oireet helpottivat todella paljon, kun sain työn. Eipä silti, en vieläkään ole ahdistuksesta kokonaan kuivilla. Joskus tulee kausittain pintaan. Työpaikalla osaan kuitenkin pitää ikään kuin toisen roolin. Siksi siellä ei tunnu niin pahalta, kuin kotona. Paskamaista, mutta näillä nyt mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itellä paheni kun olin töissä ja lopulta irtisanouduin kun ahisti töihin meno niin paljon.

AV

Vierailija
4/4 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan