Mullakin on oikeus käyttää parveketta
Kuulehan sinä naapurin mummo. En EDELLEENKÄÄN polta parvekkeella, vaan hoidan parvekepuutarhaa. Ei ole siis mitään tarvetta alkaa räkiä, teatraalisesti yskiä ja hyppiä tasajalkaa siellä yläkerran parvekkeella.
Mulla on oikeus viljellä parvekkeella porkkanaa, hernettä ja mansikkaa, ihan kuten sulla on oikeus pitää siellä perennoja ja sitä mun parvekkeelle roikkuvaa murattia.
Kommentit (26)
Isännöitsijälle saa valittaa noista liian reviiritietoisista mummoista. Ne on oikeasti RIESA.
Vierailija kirjoitti:
Fantsuu. Mummelille meni SUN herne SEN nenuskaan.
touchdown
Onko jollain muullakin hullu parvekenatsi naapuri? Minä en edes juuri käytä omaa parvekettani, siellä ei ole melkein mitään enkä minä oleskele siellä. Silti naapuri tuli oikein ovelle riehumaan aiheesta, ilman mitään oikeaa syytä.
Onkohan meillä sama naapuri? :O Vai onko näitä tämmöisiä enemmänkin?
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijälle saa valittaa noista liian reviiritietoisista mummoista. Ne on oikeasti RIESA.
Tekeekö se isännöitsijä mitään? Kai sitä omalla parvekkeella toisaalta saa rykiä ja yskiä ja varmaan pomppiakin jos haluaa?
"Ihana" kyllä että jollain muullakin on reviiritietoinen naapurinmummo
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain muullakin hullu parvekenatsi naapuri? Minä en edes juuri käytä omaa parvekettani, siellä ei ole melkein mitään enkä minä oleskele siellä. Silti naapuri tuli oikein ovelle riehumaan aiheesta, ilman mitään oikeaa syytä.
No mulla ainakin. Mistä sun parvekenatsi avautui?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö se isännöitsijä mitään? Kai sitä omalla parvekkeella toisaalta saa rykiä ja yskiä ja varmaan pomppiakin jos haluaa?
"Ihana" kyllä että jollain muullakin on reviiritietoinen naapurinmummoAp
Kerro isännöitsijälle tilanne ja esitä tämä asia mahdollisimman sinua ahdistavana, mitä se totta kai onkin. Muistuta, että maksat täysimääräisesti vuokraa (tai vastiketta) ja sitä rahaa vastaan sinulla on oikeus käyttää parveketta ilman, että joku protestoi joka kerta, kun parvekkeella olet. Pyydä huomauttamaan asiasta yläkerran henkilöä. Isännöitsijä soittaa tai laittaa kirjelmän häirikölle, joka varmasti tajuaa kyllä siitä lopettaa, onhan sellainen käytös todella noloa. Jos ei lopeta, hanki partsille radio tms., jonka laitat päälle aina, kun tämä henkilö alkaa sen oman shownsa. Jos hän puolestaan sen jälkeen valittaa isännöitsijälle sinusta, taustalla on jo se hänen oma häiriköintinsä kerrottuna ja isännöitsijälle ainakin on tullut todistetuksi, että tässä on jokin riitatilanne päälle ja että se kääkkänä aloitti ensin. Sen jälkeen homma menee omaa rataansa. Mutta jos et kerro tästä isännöitsijälle, homma ei etene mihinkään. Tosin voithan koklaa tota radiojutskaa ilman isännöitsijälle ilmoittamista siinä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro isännöitsijälle tilanne ja esitä tämä asia mahdollisimman sinua ahdistavana, mitä se totta kai onkin. Muistuta, että maksat täysimääräisesti vuokraa (tai vastiketta) ja sitä rahaa vastaan sinulla on oikeus käyttää parveketta ilman, että joku protestoi joka kerta, kun parvekkeella olet. Pyydä huomauttamaan asiasta yläkerran henkilöä. Isännöitsijä soittaa tai laittaa kirjelmän häirikölle, joka varmasti tajuaa kyllä siitä lopettaa, onhan sellainen käytös todella noloa. Jos ei lopeta, hanki partsille radio tms., jonka laitat päälle aina, kun tämä henkilö alkaa sen oman shownsa. Jos hän puolestaan sen jälkeen valittaa isännöitsijälle sinusta, taustalla on jo se hänen oma häiriköintinsä kerrottuna ja isännöitsijälle ainakin on tullut todistetuksi, että tässä on jokin riitatilanne päälle ja että se kääkkänä aloitti ensin. Sen jälkeen homma menee omaa rataansa. Mutta jos et kerro tästä isännöitsijälle, homma ei etene mihinkään. Tosin voithan koklaa tota radiojutskaa ilman isännöitsijälle ilmoittamista siinä välissä.
Täytyy ilmoittaa Isännöitsijälle. Sitä ennen ajattelin joku päivä avata kaikki lannoitepullot haisemaan tänne parvekkeelle siksi aikaa kun olen töissä. Saa naapurin mummo ainakin jotain nuuskittavaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ilmoittaa Isännöitsijälle. Sitä ennen ajattelin joku päivä avata kaikki lannoitepullot haisemaan tänne parvekkeelle siksi aikaa kun olen töissä. Saa naapurin mummo ainakin jotain nuuskittavaa sitten.
Onko lapsellinen kosto paras ratkaisu?
Oletko ajatellut sitä mahdollisuutta, että mummo käyttäytyy aina noin parvekkeella ollessaan? Kaikki eivät aina liity juuri sinuun.
Itselleni kun tuli mieleen, että kai naapuri saa yskiä parvekkeella. En tiedä, miten se hyppiminen siellä toimii ja kuinka mummot pystyy hyppimään.
Voi että, kyllä teillä köyhillä tuntuu olevan kivaa niissä kerrostalokopeissanne. Ihan kateeksi käy!
😂
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kun tuli mieleen, että kai naapuri saa yskiä parvekkeella. En tiedä, miten se hyppiminen siellä toimii ja kuinka mummot pystyy hyppimään.
Miten te jaksatte ottaa nämä ikuiset provot niin tosissanne?
Meillä on vierrisessä talossa kovaääninen parvekeyskijä, mutta se ei liity minuun. Tai ainakaan ei ole aikaisemmin tullut mieleen, että se liittyisi minuun.
Miksi et mene keskustelemaan sen mummon kanssa? Ne on herkkiä omista tekemisistään. Eivät halua, että jollain olisi aiheitta valittaa heistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, kyllä teillä köyhillä tuntuu olevan kivaa niissä kerrostalokopeissanne. Ihan kateeksi käy!
😂
Samaa mietin, kyllä nämä kerrotalotappelut on alemman luokan ja köyhien juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos mummo jumppaa parvekkeella?
Ja siihen hänellä on oikeus.
Perkele, kun taloyhtiö kunnostelee kerrostalomme sivuja näillä helteillä niin mä en voi pitää ikkunoita tai parvekkeen ovea auki.
Kauheaa likaa syntyy ja lappunen tuli postiluukusta, jossa käskettiin sulkemaan kaikki tuuletus aukot. Täällä kerrostalo asunnossa on ihan helevetin lämmin. Vielä hirveää meteliä heidän laitekin pitää ja heti seitsemältä sitä laitettakin käyttivät. En ole nukkunut kuin muutaman tunnin viime yönä.
Fantsuu. Mummelille meni SUN herne SEN nenuskaan.