Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen Sara, 27, ei uskaltanut edes uida ilman vaatteita – nyt hän poseeraa uikkareissa, sillä kaikki kehot saavat näkyä rannalla ja kaikkialla muuallakin

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkukullini....ei syki!

Vierailija
42/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa suunnattomasti kaikki ylipainoiset! Hyi helvetti. Sairasta olla liikalihava. Laihduttakaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan edelleen sitä, että nää tuhdimmat mimmit hyväksyisi myös hoikat ja normaalipainoista sinne omien kehojensa joukkoon ylistettäväksi.

Normaalipainoisia ja hoikkia ylistetään, ihastellaan ja ihannoidaan jo 24/7/365. Silti heidän pitää itkeä huomiota aina kun joku lihava on esillä 🙄

En itke huomiota tai kaipaa ihasteluakaan ja musta on hienoa, että kaikenlaisia kehoja näkyy eivätkä ihmiset häpeä itseään.

Itse olen vaan kokenut piikittelyä, haukkumista ja ruuan tuputusta ja kritisointia niiltä paksummilta naisilta vaan koska olen hoikka.

Mulle opetettiin jo lapsena että ketään ei kiusata ulkonäön takia, enkä ikinä ole kommentoinut kenenkään kehoa tai ruokailutottumuksia ja koetan olla kaikille ystävällinen.

Miksi mä olen kokoni vuoksi vapaata riistaa kritiikille mutta niitä tuhdimpia täytyy vaan ylistää?

Vierailija
44/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen voi yleensä tehdä painolleen jotain, mutta mieluummin kitisee lehdessä.

Ymmärtäisin tällaiset kehorauha ja bodypositiivisuus jutut paremmin jos valokeilassa olisi ihmisiä, joilla olisi esim. amputoitu raajoja, arpinen keho, epämuodostumisia, palovammoja tmv. mutta aina tuntuu olevan vain ylipainoisia naisia, jotka eivät vain jaksa muuttaa elämäntapojaan, jotta laihtuisivat. Tässä jutussa oli sentään lyhytkasvuinen, jolla oli kehossaan arpia, joita häpesi, mutta yleensä näissä jutuissa on vain ylipainoisia naisia. 

45/45 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa! Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän