mikä ylilihavana eli läskinä itseä ärsyttää eniten?
mulla on ylipainoo n 25 kg. olen mies 49 v. eniten haittaaa
1. ei jaksa juosta ja väsyttää helposti pienikin liiikkuminen
2. ei näe omaa pippeliään vatsan päältä eikä voi leikata munakarvoja
3. kävellessä reidet ottavat yhteen ja kesällä hikoillessa se reisien hieroituminen toisia vastaan on tosi ärsyttävää
4 ei enää saa niin helposti 20 vuotta nuorempaa naista
Kommentit (19)
Se kun ääliöt av lla pohtii painoasioitani.
Hyvä Riikka!
PS:llä naispuheenjohtaja ennen Kokkareita.
vanha ukko,miks sun pitäs saada kolmekymppinen nainen,hyi!
Ärsyttää jos herkut loppuu. Jos loppuu sidukka ja sipsit, se ärsyttää tosi paljon
kuka nyt 40-vuotiasta vanhaa ämmää haluaa?
ap
Itsekurin menetys. Nuorempana pystyi mutta ei enää.
Ihan vaan se karsean näköinen peilikuva. En ole vieläkään tottunut tähän turvonneeseen habitukseeni.
Vaatekaupan sovituskopissa hirvittää. Miehillä rasva kertyy lähinnä vatsaan, mutta naisella ympäri kehoa. Ei naurata.
Se, että miehet luulevat mun olevan lihavana myös epätoivoinen ja siksi haluavan sänkyyn kenen tahansa moukan tai pervon kanssa.
Rumuus, jaksamattomuus ja psyykkinen riippuvuus herkkuihin ja tähän kierteeseen liittyvä jatkuva lankeaminen ja vitutus ja itsensä umpisurkeaksi paskaksi kokeminen. Toisaalta elämässä ei ole muuta iloa kuin herkut, joten helppo hakea ilo ja lohtu niistä.
Selkäläskit, kun makaa tietyssä asenoissa niin selkärangan ympärille tulee sellainen kouru läskeustä.molemmin puolin, ei mulla ole ylipainoa kuin 10-12 kg.
Vierailija kirjoitti:
Selkäläskit, kun makaa tietyssä asenoissa niin selkärangan ympärille tulee sellainen kouru läskeustä.molemmin puolin, ei mulla ole ylipainoa kuin 10-12 kg.
Hiki kulkee sellaista kourua pitkin kätevästi, mullaki on.
LäskiMooses kirjoitti:
kuka nyt 40-vuotiasta vanhaa ämmää haluaa?
ap
Ja kuitenkin oletat, että vielä siitä 10 vuotta vanhemmalla lihavalla miehellä on kauhea menekki
syyskuuhun olen laihduttanut 30 kg
vain kaalia ja porkkanaa ja vettä , kävelyä melontaaa
promise
Se että ei ole itsekuria laihduttaa, 5 vuotta yrittänyt.
Toinen on se, että pitää välttää valokuvatuksi tulemista ja kokovartalopeilejä.
Muuten elämä ok.
-40kg ylimääräistä, n36-
Ei hätää, meidän terveysministeri Krista Kiuru on tosi läski. Kaikki ovat Kiurun vierellä hoikkia.
Terveysministeri ei hallitse Terveysturvallista, Krista Kiuru aina vain lihooo
se että menee ruokaan niin paljon rahaa