Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajankoht. kakkonen? Suostuisitko ohjelmaan haastateltavaksi/lähteeksi?

Vierailija
13.07.2014 |

Millainen ohjelma tuo on? En ole omistanut telkkaria vuosiin enkä ole katsonut tuota(kaan) ohjelmaa pitkiin aikoihin. Aikoinaan se oli arvostettu ohjelma, mutta millaista tasoa siellä on nykyään? Minua pyydettiin haastateltavaksi tai antamaan taustatietoja yhteen juttuun ja hieman epäilyttää.

En nimittäin todellakaan ole mikään suuri asiantuntija (vaikka paljon asiasta tiedänkin, mutta monet tietävät silti enemmän ja olisivat minusta ns. loogisempia vaihtoehtoja) vaan melko hiljattain alkanut kirjoittamaan aiheesta. Lisäksi kaikki lukemani/näkemäni artikkelit kys. aihepiiristä ovat aina olleet meitä "harrastajia" mustamaalaavia tai meidät täysin hörhöinä esittäviä. 

Eli mitä mieltä, suostuisitko itse ja millaisessa arvossa pidät tuota ohjelmaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm jaa minuakin pyydettiin viime viikolla, mutta toimittaja päätti lopulta perua! Olisin kyllä mennyt innolla. Mieti tarkkaan mitä haluat sanoa. :-)

Vierailija
2/5 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi kertomasi perustedlla, nähtävästi sinut esiteltäisiin hörhönä. Suosittelisin jotain asiantuntevampaa henkilöä.

Olin irse haastateltavana v. 2012, ja harmitti vastapuolen saama tylytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:15"]En menisi kertomasi perustedlla, nähtävästi sinut esiteltäisiin hörhönä. Suosittelisin jotain asiantuntevampaa henkilöä.

[/quote]

Vastapuolen saama tylytys? Kerro lisää.

Vierailija
4/5 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:15"]En menisi kertomasi perustedlla, nähtävästi sinut esiteltäisiin hörhönä. Suosittelisin jotain asiantuntevampaa henkilöä.

[/quote]

Vastapuolen saama tylytys? Kerro lisää.

[/quote]

No kysymykset esitettiin niin provosoivasti että jos olisin yhtään enempi tunneihminen olisin tylyttänyt häntä ja nolannut hänet.

Vierailija
5/5 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen oli mukana jokusen aika sitten ja ihan positiivisesti otti. Kysymykset kai käydään läpi etukäteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän