Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okei, on torstai, otin pari lasia viiniä yksinäisyyteen ja olen kännissä

Vierailija
08.07.2021 |

Muita?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täältä löytyy! Nuoruuden listasuosikit pauhaa Spotify:sta kuulokkeista 😅

Vierailija
2/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tulee känniin parista viinilasillisesta? Vai vetääkö lasisi koko pullon ja täytit piripintaan?

Minä tulen, sairastan kroonisesti, en juo juuri lainkaan joten ei ole viinapäätäkään 🙃

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistilla on aina hyvä syy juoda. Joko on seuraa, jossa pitää juoda tai on yksinäistä ja pitää juoda.

Vierailija
4/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas olutta ja oon pian humalassa.

Vierailija
5/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kännissä mutta haluaisin olla. Liikaa stressiä elämässä eikä kesän vietto onnistu normaalissa mielessä. Tiedän kuitenkin kokemuksesta, että jos nyt kännäisin, olisin seuraavan viikon ihan alamaissa enkä kestäisi sellaista nyt.

Vierailija
6/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo työaikana ja muutenkin harvoin. En pidä humaltumisen tunteesta, enkä halua krapulaa. Olisiko muita keinoja avuksi yksinäisyyteen? Alkoholi on myrkyllistä.

Vierailija
7/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis🍾🥂

Pohjanmaan kautta🤣

Vierailija
8/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvinpäin oleminen tuntuu suorastaan idiotismilta. En tiedä miksi kiduntan itseäni?

Vierailija
9/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin kello 9 lähikauppaan ja ostin pari 8-packiä Sandelsia ja muutaman lonkeron ja siiderin. Niitä lipitän nyt ja mietin, miten tuosta ukosta ja tästä talosta pääsisi helpoiten eroon. Jos aloittaisi avioerohakemuksesta, ja sitten yhteys kiinteistövälittäjään. En halua jatkaa elämää juopon ja mielenterveysongelmaisen kanssa.

Vierailija
10/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva käydä missä tahansa kuppilassa mutten taida jaksaa. Eilen olin kännissä kyllä.

Vierailija
11/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut likööriä pari lasia.

Vierailija
12/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin kello 9 lähikauppaan ja ostin pari 8-packiä Sandelsia ja muutaman lonkeron ja siiderin. Niitä lipitän nyt ja mietin, miten tuosta ukosta ja tästä talosta pääsisi helpoiten eroon. Jos aloittaisi avioerohakemuksesta, ja sitten yhteys kiinteistövälittäjään. En halua jatkaa elämää juopon ja mielenterveysongelmaisen kanssa.

Eli itsesi kanssa?

Vierailija
13/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itsesi kanssa?

Hienoa syyllistämistä. Taattua av-palstakamaa.

Vierailija
14/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itsesi kanssa?

Onhan toi ihan hirveä määrä juomia yhdelle ihmiselle! Mitä syyllistämistä tosiasian ääneen sanominen on?

Vierailija
15/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppohulluskohtaus voi saada tuollaisia harhakuvitelmia aikaan. Se on vain peili edessäsi, ei sulla mitään ukkoa ole.

Vierailija
16/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on asiat jos kahdella lasillisella pääsee känniin. Halvaksikin tulee.

Itse olen pitkä iso ukko on puhutaan kahdesta pullollisesta, jos känniin haluaa.

Mutta muuten, kippis! Ovat nämä aikoja.

Vierailija
17/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itsesi kanssa?

Onhan toi ihan hirveä määrä juomia yhdelle ihmiselle! Mitä syyllistämistä tosiasian ääneen sanominen on?

Kuka on sanonut, että ne kaikki juomat juodaan saman päivän aikana? Itselleni vastaavassa ongelmatilanteessa on käynyt niin, että olen hakenut reilun määrän alkoholia, mutta lopulta juonut vain pari kaljaa tai siideriä. 

Vierailija
18/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistilla on aina hyvä syy juoda. Joko on seuraa, jossa pitää juoda tai on yksinäistä ja pitää juoda.

No kyllä minusta on aika pitkä alkoholistiin, mutta jos niin haluat, niin sekin käy - liity seuraan 😍

Ap

Vierailija
19/19 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivän jatkoa ap sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän