ystäviä Helsingistä
Täällä yksinäinen kahden lapsen äiti vailla uusia ystäviä. Tykkään kyllä arjestamme, mutta olisi mukava saada ystävä, jonka kanssa voisi käydä puistoissa, kahvitella ja ennen kaikkea puhua mistä vain. Vanhat äitiystävät ovat jo palanneet työelämään tai muuttaneet kauas. Löytyisikö täältä ketään, jolla vastaava tilanne?
Kommentit (14)
Laita joku yhteystieto josta tavoittaa.
Malmin suunnalla. Junalla pääsisi hyvin kulkemaan. Meillä lapsetkin lähes samanikäiset! :) Haluatko kirjoitella enemmän vaikka sähköpostilla?
Moi!
Olisi kiva tutustua teihin kahteen aikaisempaan kirjoittajaan. Asun myös helsingissä ja 2 lapsen äiti olen myös.
Laitan ap:lle sähköpostia, olisi kiva tavata teitä:)
Moi! Täällä myös yksinäinen äiti Herttoniemestä
Herttoniemikään ei ole mahdottoman kaukana ja liikutaan kyllä sujuvasti julkisilla. Laita sähköpostia, niin jutellaan enemmän. :)
t.ap
Minkä ikäiset lapset ja ovatko poikia vai tyttöjä. ?
No voi nyyh kun minulla on vain yksi lapsi ja elämänarvoni ja ajatuksetkin poikkeavat valtavirroista. Vaikea löytää hengenheimolaisia kun kaikki pitävät minua varsin outona ja hörhönä. Mä niin vihaan elämänvaihetuttavuuksia.
Voi kun mukavaa lukea kerrankin jotain positiivista juttua av:lta :)
Hei täällä olis 21v äiskä ja poika on 9kk ikää! Vanha ketju, mut katotaan jos joku huomaa
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:18"]Hei täällä olis 21v äiskä ja poika on 9kk ikää! Vanha ketju, mut katotaan jos joku huomaa
[/quote]
Minä olen 20v ja vauva pari viikkoa vanha. Olisi kiva tutustua muihin äiteihin, kun sellaisia en oikein ennestään tunne :)
Täällä 26v. äiti Käpylästä. Onko ketään lähettyviltä?
Mulla Käpylässä samanlainen tilanne. Lapset 4-vuotias ja 4 kk. Missäpäin asut?