Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tekisitkö toisen lapsen jos riskinä on...

Vierailija
13.07.2014 |

..että jää ilman koska mies ei halua aloittaa enää alusta, ei ole ollut kovin innostunut näistä pikkulapsivuosista ja mielellään ensi vuonna pitäisi alkaa yrittämään jos toisen haluan. Olisin halunnut pienen ikäeron/suuren ikäeron. En niin, että kun ekan saa päiväkoti-ikään niin toista pitäisi alkaa hoitaa kotona. Juuri olen palaamassa täyspv opintoihin. Lapsi jo 3.5v. Arvasin että tässä käy näin, mies ei halunnut pientä ikäeroa ja itsellä ei nyt kiinnostusta toiseen lapseen, joskus kyllä. Miehellä ei oikein nytkään, mutta nyt olisi kuitenkin paras. Tulevaisuudessa tuskin enää.

Itsekin olen siis ainakin se 2 lasta halunnut, mutta puolisoiden välinen ikäero (6v) hiertää tässä. Ekan sain 21 vuotiaana. Mies jo yli 30v ja kaverit elää nyt nämä vaiheet, ei parin vuoden päästä. Ainakin ensi vuoden elokuussa on sellainen työharjoittelu ulkomailla etten missään nimessä halua olla raskaana. Ja suoraan valmistumisesta olisi veemäistä jäädä suoraan äikkärille kun eka lapsi viivästytti opintoja jo parisen vuotta. Itsellä ei kiire, uutta edessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitäiskö tässä nyt vaan orientoitua siihen että valmistuttuani jäisin parhaillaan suoraan kotiin? Mies kyllä hoitaisi puolet vapaista ja voisin etsiä töitä.

Vierailija
2/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei missään tapauksessa kannata hankkia lasta, jos jommalla kummalla "ei ole kiinnostusta lapseen". Tietäähän sen, miten tuossa käy.

Vierailija
4/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tekisi!

Vierailija
5/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää katsella sitten kun ajankohtaista. Mies niin traumatisoitunut vauvavuodesta että en tiedä voiko koskaan toista moista haluta. Itse haluaisin mutta onpa huomo hetki!!

Vierailija
6/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että on pakko tehdä toinen lapsi vaikkei haluakaan, 2 lasta on vissiin joku statussymboli!

Vierailija
7/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä haluaisin, mieskin, mutta häntä kyllä kauhistuttaa ekat 1.5v. Nämä yli kolmevuotiaathan on ihan valloittavia tapauksia! Molempien mielestä. Kun vain saisi leikki-ikäisen suoraan niin ei tarttisi arpoa... (meillä takana siis 2v unettomia öitä, kaikki nukkumiseen liittyvä ollut aina vaikeaa)

Vierailija
8/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin.

Vierailija
9/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itseäni siis risoo tämä ajoitus omaan valmistumiseen ja lapsen päiväkodin aloittamiseen. Miksi ei aiemmin? Miksi ei myöhemmin? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi