Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa tullut outo tunne..

Herkkiskö?
08.07.2021 |

Olen ollut yhdessä viisi vuotta mieheni kanssa. Olen 26-vuotias, joten hirveästi ei elämän kokemusta vielä ole... Siksi kyselenkin.. Mies on vanhempi minua ja lähes kaikessa elämässään "onnistuneempi", ominkin sanoin sanonut, kuin minä. Koulutus, varallisuus, elämän valinnat, perinnöt ym.. Ollaan keskusteltu alusta asti asioista avoimesti ja mies on hyvinkin suorasanainen niin hyvässä kuin pahassakin. Mutta olen alkanut tuntea nyt raskaana ollessani kummallista tunnetta, että olen aina kaikessa jotenkin "ala-arvoisempi". Hän saa näyttää tunteensa avoimesti, huutaa, nimitellä suuttuessaan (normaalina aikana kehuu ja kiittää minua, ei puhu loukkaavasti), arvostelee perheenjäsenieni tyyliä ja elämänvalintoja (vaikka näkee niitä ehkä kerran tai kaksi vuodessa), kaivelee elämästäni jonkun vanhan asian riidan yhteydessä ja alkaa siitä epäillä jotain ( että esim haluankin tulevaisuudessa jotain muuta kuin perhe-elämää, koska olen nuoruudessani muuttanut useamman kerran ja opiskellut jo kaksi ammattia). Minulla on alkanut olla usein tunne, että pitäisi koko ajan olla tekemässä jotain "hyödyllistä" ja tehokasta, vaikka sitten nyppimässä rikkaruohoja.. Jatkuvasti mietin, loukkasinkohan taas jotenkin sanoillani miestä ja jos jotain sanon vahingossakin, mikä on vähänkin miehen mielipiteitä vastaan, alan jo keksiä puolustuspuheita mielessäni. Näitä ei aina tarvitse, mutta usein kyllä. En riitaa haasta, mutta en jaksaisi aina vain myhäillä vieressä. Tästäkin olen saanut palautetta.. Mielestäni olen kiltti ja vähän ujokin, hoidan kotia, en ole pihtari, kohtelen toisia hyvin, käyn töissä, en pöljäile muutenkaan mitään omituisuuksia. En kulje kylillä (kavereita näen ehkä kerran kuussa). Mutta tämä riittämätön tunne ja toistuva varpaillaan olo kuluttaa ja surettaakin. Vai olenko vain jotenkin liian herkkä parisuhteeseen? :/ Tuntuu, että teen mitä tahansa, aina on moittimisen varaa tai toinen "olisi tehnyt paremmin".. Jos joku surettaa, niin "otahan itseäsi niskasta kiinni, et ole pikkutyttö, vaan kohta äiti"..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tarina sieltä.

Vierailija
2/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten miehesi raivostuu ja huutaa sulle naama punaisena ja syntymätön lapsikin itkee hysteerisenä? 

Ei se ennen ole noin...

Vierailija
4/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se 🐷

Vierailija
5/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on selkeästi salasuhde. Nyt jätät sen etkä katso taaksesi. Kokeilet villiä seksiä naisen ja porsaiden kanssa, tutki omaa seksuaalisuuttasi, uudistu.

Vierailija
6/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5/5, aika pliisu ja liian vähän kärjistetty

Vierailija
7/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sinä olet liian herkkä parisuhteeseen, koska kaikki miehet ovat tietysti tuollaisia samanlaisia alistavia narsisseja. 

Vierailija
8/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet tuollaisen kumppanin kanssa? Parisuhteen tulisi tuoda elämään positiivisia asioita, eli rakkautta, hellyyttä, hyväksytyksi tulemista, arvostusta jne., eikä pelkoa, ahdistusta, riittämättömyyden tunnetta, varpaillaan oloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme