Älä tilaa CoolSurf /Coolsnow huijaus !!!!
Huijaus !!! Et saa tuotetta koskaan. Minä ääliö maksoin SUP-laudan verkkopankissa. Klarna kädetön.
Sinne meni 250. Kalliit oppirahat. Teen sen mitä itse jäin paitsi: VAROITAN.
Kommentit (25)
Sama juttu. Laudan saaminen kesti ja muutaman käyttökerran jälkeen saumat repeilivät. Eli rahat meni. Vastauksia ei kuulu.
Tilasin sieltä viime talveksi jotakin vaatteita pienehkön toimituksen. Tulivat ajallaan ja oli mitä piti, en tiedä sitten muusta toiminnasta.
Nostetaas vähän tätä ketjua, niin toivoisin ettei kukaan erehdy täältä mitään tilaamaan. Ihan älytön mielipaha kun todella raskaiden parin vuoden jälkeen päätin hemmotella itseäni ja tilasin itselle ja kaverille suppilaudat täältä, yhteensä 500€. Tilasin kesäkuun alkupuoliskolla, eivätkä VIELÄKÄÄN ole saapuneet. Olen laittanut kymmeniä viestejä, osaan vastaavat jumalattomalla viiveellä, mutta vaikuttaisi olevan automaattivastauksia ainakin osa. Kun uhkailin lakitoimilla, oli tehty tracking codet paketeille kuukausi sitten, mutta edelleenkään ei paketit ole postille saapuneet... nyt eivät vastaa enää ollenkaan. Otin kuluttajansuojaan yhteyttä, mutta nostivat heti kädet pystyyn kun kuulemma firma ei suostu heidän kanssa kommunikoimaan eli oli paljon tullut tästä yrityksestä jo yhteydenottoja. Ohjasivat olemaan yhteydessä suoraan Tanskan kuluttajasuojaan ja ohjeetkin tuli, mutta en ole vielä ainakaan jaksanut perehtyä. Raivostuttaa niin perkeleesti tämä yritys...
Joo sama. Erikoistahan tässä on se että, vanhempani olivat tilanneet sieltä kaksi kpl suppilautoja ja ne saapuivat perille moitteetta.
Puol vuotta myöhemmin tilasin itselle eikä ikinä saapunut, saatika vastannut viesteihin/soittoihin. Sain onneks rahat takaisin pankilta.
kesäkuun alussa tilattu sup-lauta - odottelen vieläkin )) eikä ne sielä vasta viesteihin.. .
en tila enää ikinä :D