Annathan lapsellesi raittiin kesän?
Ollaan kesä ilman viinaa varsinkin ne joilla lapsia.
Kommentit (12)
Tietääkö ne lapset mitä teen kun ovat viikonlopun mummolassa ?
Minä olen kyllä selvinpäin, mutta täysi-ikäiset lapseni saattavat ottaa...
Antaispa luonani asuva aikuinen lapsi minulle raittiin kesän, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö ne lapset mitä teen kun ovat viikonlopun mummolassa ?
Tietää. Terveisin, sossu.
Pössytrollikin pysyy siis irti aineista kesällä, vai miten on?
En todellakaan aio tehdä alkoholista tabua meidän perheessä
Juon tänä kesänä ennätysmäärän alkoholia. Olutta, siideriä, lonkeroa, punkkua, skumppaa, valkkaria, kirkkaita.
Juon myös milloin haluan. Juon aamulla heti herättyäni, päivällä, illalla ja yöllä.
Istun hikisenä ja alasti, ja juon. Ihailen itseäni kun mahani on kasvanut, niin etten näe enää genitaalejani.
Lapseni ei välitä juomisestani. Hän on erityislapsi. Hänellä on häntä.
Ap. voi mennä lässyttämään ja mäkättämään muualle. Olet täällä milloin jouluna, milloin muuna ajankohtana, ja aina on sama lässytys.
Mitään vaikutusta sillä lässytykselläsi ei ole niillekään, kenen lapset alkoholiperheessä kärsivät. Ei yhtään mitään.
Olen kyllä juonut muutaman kaljan ja viiniä tänäkin kesänä. Ihme ylireagointia, jos ei ole kännissä lasten aikana niin kaikki kunnossa.
En todellakaan anna. Kyllä kesästä pitää saada nauttia ja siihen kuuluu se, että olen mahdollisimman paljon humalassa vaikka olisin lapsien kanssa kotona eikä täällä ole meidän lisäksemne ketään muita.
100% kaikesta alkoholismista johtuu epätyydyttävistä, stressaavista, tukalista, tukehduttavista, kontrolloivista ja ahdistavista ihmissuhteista/perheenjäsenistä.
100% alkoholistien perheissä, toinen jäkättää, mäkättää, kontrolloi, määräilee, vaatii, käskee, komentaa, huutaa, rääkyy, mäkättää ja kohtelee toista kuin jotain kontrolloitavaa alamaistaan.
Sitten toinen juo, kun on tukalaa olla sen mäkättäjän kanssa.
Toinen juo, toinen mäkättää, toinen juo, toinen rääkyy, toinen juo, toinen jäkättää ja rääkyy.
Annan. 2-vuotiaani ei saa tänä kesänä pisaraakaan alkoholia.