Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassa kuittaili ostoksista

Vierailija
07.07.2021 |

Aiemmin päivällä hain muutaman juoman, kun olin menossa kavereiden kanssa puistoon. Nyt hain vielä pari lisää, koska miksi ei, ei ole töitä huomenna ja keli on kiva. Myyjä totesi "joko joit kaikki?" viitaten aikaisempiin ostoksiini. Kyllähän sitä voi mielessään pohtia toisten ostoksia, mutta etenkään myyjän ei kuuluisi kommentoida ääneen tuollaista. Jos olisin mennyt kassalle kaatokännissä huojuen ja örveltäen, olisin ymmärtänyt että olisivat kyseenalaistaneet ja kieltäytyneet myymästä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että olen kanta-asiakas tuossa lähikaupassa ja tuon heille melkoisen hyvän summan tuottoa käymällä siellä ostoksilla. Tämä ei ollut edes ensimmäinen kerta kun joku tuon kaupan myyjistä kommentoi ostoksiani ivalliseen sävyyn. Ap

älä käy siellä muutamaan viikkoon niin jospa oppisivat

Paras konsti tuo. Itsekin boikotoin erästä kauppaa jossa minulle naureskeltiin ja väänneltiin naamaa selän takana. Ostin säännöllisesti viikottain kymmenien eurojen edestä tavaraa. Pidin reilut 6 kk taukoa ja nyt kun menin niin oltiin tyytyväisiä. Hiljaista näkyy olleen siellä joten jopa kelpas taas minunkin rahat heille. Tosin en aio siellä edelleenkään käydä kuin satunnaisesti, jos en mistään muualta saa sitä mitä tarvitsen. Jos yritys loppuu niin aion yrittäjältä kysyä että opitko mitään? Jos ei oppinut niin kerron että ei kannata omaa yritystä päästää kylän juorukerhoksi, se karkottaa aina asiakkaat.

Vierailija
42/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalainen ottaa small talkin tosissaan🤣

Ei ole small talkia nälviä asiakkaan ostoksia. Asiallista small talkia on keskustella vaikka säästä, kysyä kuulumisia. Mulle opetettiin (kun kävin kurssit S-ketjun myyjäksi) että asiakkaalle voi heittää vaikka hyviä ruokavinkkejä sen perusteella, mitä ostaa. Tai vaihtoehtoisesti kysyä, mitä aikoo kokata ja jos heittää hyvän reseptin, kysyä sitä häneltä. Sekin tilannekohtaista, pitää oppia lukemaan asiakasta.

Sitähän yhteen aikaan hoettiin ässällä. Itse koin sen ihan yhtä lailla asiakkaan ostosten arvioinniksi kuin kaiken muunkin. Eikä sitä kukaan varmaan tee enää missään.

Asiakas latoo hihnalle valtavan määrän sokeria ja pikahiivaa. Myyjä antaa omat vinkkinsä kokkailun onnistumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että olen kanta-asiakas tuossa lähikaupassa ja tuon heille melkoisen hyvän summan tuottoa käymällä siellä ostoksilla. Tämä ei ollut edes ensimmäinen kerta kun joku tuon kaupan myyjistä kommentoi ostoksiani ivalliseen sävyyn. Ap

Höpö höpö, ne kassat ei kiinnostu sun ostoksista .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme