Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassa kuittaili ostoksista

Vierailija
07.07.2021 |

Aiemmin päivällä hain muutaman juoman, kun olin menossa kavereiden kanssa puistoon. Nyt hain vielä pari lisää, koska miksi ei, ei ole töitä huomenna ja keli on kiva. Myyjä totesi "joko joit kaikki?" viitaten aikaisempiin ostoksiini. Kyllähän sitä voi mielessään pohtia toisten ostoksia, mutta etenkään myyjän ei kuuluisi kommentoida ääneen tuollaista. Jos olisin mennyt kassalle kaatokännissä huojuen ja örveltäen, olisin ymmärtänyt että olisivat kyseenalaistaneet ja kieltäytyneet myymästä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes lemahdit kaljalle tai siiderille, tosin siiderille ei kai voi lemahtaa, niin sulle ei olis saanut edes myydä. 

Niin, olen tehnyt mielenkiintoisen huomion:

Ihan sama kuinka monta kaljaa tai kaljapakkia nuori tai vanha mies kassalle kantaa, niin kassaneiti se ei kuin hymyilee nätisti vaan ja nätillä äänellä toivottelee illanjatkoja. Mutta jos keski-ikäinen nainen kantaa vaikka yhden kaljatölkin tai siideritölkin, niin kassaneiti se on töykeän ynseä ja toivotuksetkin jäävät vähiin.

Että joo... Lirkun lärkyn pojat... Hyvää iltaa vaan, juu, ja vaikka se kaljaa kantava mies oli työhaalareissa, haisi jo vanhalle viinalle ja tupakalle, niin ei kun lirkun lärkyn vaan... Juu, ja se on kans huvittavaa, se vanhalle viinalle haiseva haalarityyppi niin jos se on selän takana siinä jonossa, niin se tunkee mahdollisimman lähelle löyhkänsä kanssa, luulee vissiin, että kassaneiti kattoo sen edempänä olevan olevan se joka haisee.... Voi olla, ainakin tääälä meillä päin... että kattookin. Lirkun lärkyn...

Vierailija
22/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattais olla noin yliherkkä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaiden ostoksia ei ennen sopinut edes muiden asiakkaiden kommentoida (tuli kassalta sanomista jos niin teki), puhumattakaan siitä, että kassa itse rupeaisi aukomaan päätään.

Valita myymäläpäällikölle ja järjestä varoitus/potkut kyseiselle idiootikassalle.

Vierailija
24/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edes lemahdit kaljalle tai siiderille, tosin siiderille ei kai voi lemahtaa, niin sulle ei olis saanut edes myydä. 

Ihan sama kuinka monta kaljaa tai kaljapakkia nuori tai vanha mies kassalle kantaa, niin kassaneiti se ei kuin hymyilee nätisti vaan ja nätillä äänellä toivottelee illanjatkoja. Mutta jos keski-ikäinen nainen kantaa vaikka yhden kaljatölkin tai siideritölkin, niin kassaneiti se on töykeän ynseä ja toivotuksetkin jäävät vähiin.

Että joo... Lirkun lärkyn pojat... Hyvää iltaa vaan, juu, ja vaikka se kaljaa kantava mies oli työhaalareissa, haisi jo vanhalle viinalle ja tupakalle, niin ei kun lirkun lärkyn vaan... Juu, ja se on kans huvittavaa, se vanhalle viinalle haiseva haalarityyppi niin jos se on selän takana siinä jonossa, niin se tunkee mahdollisimman lähelle löyhkänsä kanssa, luulee vissiin, että kassaneiti kattoo sen edempänä olevan olevan se joka haisee.... Voi olla, ainakin tääälä meillä päin... että kattookin. Lirkun lärkyn...

Ei kai kaljanlemahdus kyllä myymistä estä, vai onko myynnissä nollatoleranssi?

Eri asia jos on silminnähden humalassa.

Vierailija
25/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asia on sinulle noin kiusallinen?

Olihan se tilanne kieltämättä kiusallinen, kun jonossa oli joku lähemmäs kymmenen ihmistä lisäkseni. Ja jos ei olisikaan ollut kiusallista, niin onhan tuollainen silti asiatonta.

Vierailija
26/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestähän tuo on. Joskus näitä sattuu, mutta voi olla myös ohi suun puhumista.

Itse kyllä vaihtaisin kauppaa jos joku alkaa jatkuvasti arviomaan ostoksiani.

Vierailija
27/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensalenkkarit sun muut kelaretkut nitkuttaa aina tästä samasta. Mikä siinä halpakaljan ostamisessa on niin noloa? Muutama tarkoittaa 30 tölkkiä päivässä. Toki muutama purkki kerrallaan, ei koko satsia. Kerrytän lähikauppa kassaa melkoisesti. Juu, tukipäivöt on lähikaupan kulta-aikoja.

Vierailija
28/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on ihan määritelty säännöt jotka löytyvät siitä kassalta (myös asiakkaan näkyvissä). Jos henkilö on selkeästi silminnähden päihtynyt tai aggressiivinen, hänelle ei myydä. Se että olet käynyt pari tuntia sitten ostamassa pari kaljaa tai tuoksahdat siideriltä niin ei ole syy olla myymättä. T. Kaupan kassa

Vierailija
29/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hän koitti flirttailla kanssasi?

Ah, nuo myyttiset flirttailevat kassat.

Lähes yhtä todennäköistä kuin se, että baarimikotar yrittäisi iskeä tiskillä notkuvaa kaljaveikkoa.

Vierailija
30/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa

Vierailija
31/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalainen ottaa small talkin tosissaan🤣

Ei ole small talkia nälviä asiakkaan ostoksia. Asiallista small talkia on keskustella vaikka säästä, kysyä kuulumisia. Mulle opetettiin (kun kävin kurssit S-ketjun myyjäksi) että asiakkaalle voi heittää vaikka hyviä ruokavinkkejä sen perusteella, mitä ostaa. Tai vaihtoehtoisesti kysyä, mitä aikoo kokata ja jos heittää hyvän reseptin, kysyä sitä häneltä. Sekin tilannekohtaista, pitää oppia lukemaan asiakasta.

Tämähän se olis. Jonkun kanssa heitetään hurjaa vitsiä, toisen kanssa jutellaan säästä ja lintujen ruokinnasta. 

Vierailija
32/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, hain toisen paketin kortsuja samalle iltaa kun loppuivat kesken. Alkoi nuori tyttö kuittailemaan ettet varmasti pannut koko pakettia. Meinasin tuoda näytteet tiskille, mutta jäinkin panemaan.

Vierailija
33/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen kassa,olispa meidäkin Alepassa.

Vierailija
34/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa

Onko kyseinen myyjä siis se koira, johon tämä aloitus kolahtaa?

Ei kassan kuulu kommentoida ostoksista yhtään mitään.

Vierailija
35/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on ihan määritelty säännöt jotka löytyvät siitä kassalta (myös asiakkaan näkyvissä). Jos henkilö on selkeästi silminnähden päihtynyt tai aggressiivinen, hänelle ei myydä. Se että olet käynyt pari tuntia sitten ostamassa pari kaljaa tai tuoksahdat siideriltä niin ei ole syy olla myymättä. T. Kaupan kassa

Mutta voi olla syy vähän kysellä niitänäitä, että selvittää asiakkaan kunnon. Monet skarppaa kassalla oikein silminnähden.

Vierailija
36/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersportin myyjä vіttuіli minulle kerran, kun ostin mielestään liian kevyitä käsipainoja. En nostanut asiasta meteliä, mutta en kyllä sen jälkeen käynyt yli kymmeneen vuoteen yhdessäkään Intersportissa. Vielä nykyäänkin tarkastan muut lähellä olevat kaupat ensin ennen kuin menen Intersportiin sisään.

Vierailija
37/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalainen ottaa small talkin tosissaan🤣

Ei ole small talkia nälviä asiakkaan ostoksia. Asiallista small talkia on keskustella vaikka säästä, kysyä kuulumisia. Mulle opetettiin (kun kävin kurssit S-ketjun myyjäksi) että asiakkaalle voi heittää vaikka hyviä ruokavinkkejä sen perusteella, mitä ostaa. Tai vaihtoehtoisesti kysyä, mitä aikoo kokata ja jos heittää hyvän reseptin, kysyä sitä häneltä. Sekin tilannekohtaista, pitää oppia lukemaan asiakasta.

Sitähän yhteen aikaan hoettiin ässällä. Itse koin sen ihan yhtä lailla asiakkaan ostosten arvioinniksi kuin kaiken muunkin. Eikä sitä kukaan varmaan tee enää missään.

Vierailija
38/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että olen kanta-asiakas tuossa lähikaupassa ja tuon heille melkoisen hyvän summan tuottoa käymällä siellä ostoksilla. Tämä ei ollut edes ensimmäinen kerta kun joku tuon kaupan myyjistä kommentoi ostoksiani ivalliseen sävyyn. Ap

Oliko S-ketjun kauppa? Mulle joskus myyjä kuittaili ruokaostoksista...

Vierailija
39/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että olen kanta-asiakas tuossa lähikaupassa ja tuon heille melkoisen hyvän summan tuottoa käymällä siellä ostoksilla. Tämä ei ollut edes ensimmäinen kerta kun joku tuon kaupan myyjistä kommentoi ostoksiani ivalliseen sävyyn. Ap

Oliko S-ketjun kauppa? Mulle joskus myyjä kuittaili ruokaostoksista...

On. 🙄 Ap

Vierailija
40/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hän koitti flirttailla kanssasi?

Ah, nuo myyttiset flirttailevat kassat.

Lähes yhtä todennäköistä kuin se, että baarimikotar yrittäisi iskeä tiskillä notkuvaa kaljaveikkoa.

Mikotar😂😂😂😂 mikä vttu on baarimiko??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän