Onko muita, jotka ovat heikkona poikamaisiin miehiin :D?
Monet aina sanovat, että miehen pitää olla pitkä, lihaksikas ja "köriläs". Mä taas pidän hoikista (ei nyt anorektisista kuitenkaan) ja babyface -miehistä. Esimerkiksi Thomas Sangster näyttää ikäistään paljon nuoremmalta, mutta on mielestäni ihan hyvännäköinen.
Oma mieheni on aika lyhyt (vain 171cm), mutta onneksi kuitenkin mua pidempi. Hoikka ja näyttää ikäistään nuoremmalta kasvoista, jotenkin sellainen poikamainen. Olen ihan heikkona poikamaisiin miehiin, vaikka olen jo 24v..
Kommentit (10)
No, en minä tyttömäisistä tai naisennäköisistä miehistä puhunutkaan.
ap
Mä oon jo 41ja muhun vetoaa kanssa nää babyface-miehet,hoikat ja poikamaiset :) Mun mies on 36v ja hoikka, lyhyt, kapeavyötäröinen ja kasvoiltaan ikäistään nuoremman näköinen. Plussana vielä iiisotssinisilmät ja karvaisuus :)
Munkin miehellä on semmoset suht isot silmät :D. Mulla on "nyrkkisääntönä", että miehen pitää kuitenkin olla pidempi kuin mä itse olen, olen vain 164cm..
En sitten tiedä, että häiritseekö pitkiä ja isokokoisia naisia jos mies on lyhyempi ja hoikempi?
ap
Mä oon! Kun saisi sellasen, mutta ovat niin kuumaa kamaa, ettei riitä kaikille. Terv n 39
En oo. Tykkään karummista äijistä joilla testoo löytyy sopivasti.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:47"]
[/quote]
Muhun taas ei yhtään iske sellaiset kunnon salikarjut. Kyllä saa olla lihastakin, mutta isokokoiset miehet ovat jotenkin..pelottavia?
ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:52"]
[/quote]
Muhun taas ei yhtään iske sellaiset kunnon salikarjut. Kyllä saa olla lihastakin, mutta isokokoiset miehet ovat jotenkin..pelottavia?
ap
[/quote]
Onhan tuo biologisesti ihan järkevää, kuten sanoit. Mies on naiselle kautta historian ollut suuri uhka (ei toki pelkästään uhka, mutta siis myös sitä). Poikamainen ja hoikempi mies ei herätä niin suuria pelontunteita kuin "salikarju"-tyyppinen mies. Poikamaisuus saattaa tarkoittaa alhaisempaa testosteronitasoa mikä saattaa myös korreloida alhaisemman aggressiivisuuden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:52"]
[/quote]
ap
[/quote]
Onhan tuo biologisesti ihan järkevää, kuten sanoit. Mies on naiselle kautta historian ollut suuri uhka (ei toki pelkästään uhka, mutta siis myös sitä). Poikamainen ja hoikempi mies ei herätä niin suuria pelontunteita kuin "salikarju"-tyyppinen mies. Poikamaisuus saattaa tarkoittaa alhaisempaa testosteronitasoa mikä saattaa myös korreloida alhaisemman aggressiivisuuden kanssa.
[/quote]
Tuo käy kyllä ihan järkeen. Ehkä tämä on joku lapsuudenkodista tullut malli: isänikin on aika lyhyt ja nuorena (alle 40v) oli paljonkin ikäistään nuoremman näköinen ja hoikka.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo 41ja muhun vetoaa kanssa nää babyface-miehet,hoikat ja poikamaiset :) Mun mies on 36v ja hoikka, lyhyt, kapeavyötäröinen ja kasvoiltaan ikäistään nuoremman näköinen. Plussana vielä iiisotssinisilmät ja karvaisuus :)
karvaisuus ei sovi kyllä yhtään babyface tyyliin
No ei kyllä kiinnosta mitkään tyttömäiset hottentotit.