Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla valo-/aurinkoallergiaa?

07.07.2021 |

Menneinä vuosina ainakin minulla tuo valosta/auringosta johtuva kutina ja ihottuma ovat helpottuneet kesäkuun puolivälin tienoilla. Tänä kesänä ei tunnu helpottavan ollenkaan. Hemmetinmoinen kutina ja raapiminen jatkuu edelleen. Miten muilla? Miten helpotatte (muuten kuin pysymällä sisällä)?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaula ja rinnan yläosa kutisevat yhä vaan vaikka aurinkoa on riittänyt jo pitkään. Parhaiten auttaa märällä, kylmällä pyyhkeellä painelu.

Vierailija
2/4 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun  mies sihisee ja sähisee aamuisin kuin vampyyri jos ei saa heti aurinkolaseja päähän kun herää, silmät vuotaa ja iskee "väliaikainen sokeus".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kaula ja rinnan yläosa kutisevat yhä vaan vaikka aurinkoa on riittänyt jo pitkään. Parhaiten auttaa märällä, kylmällä pyyhkeellä painelu.

Kiitos vinkistä! Minä vain  olen koittanut rasvailla perusvoiteilla ja ehkä sekin vähän auttaa. Bepanthenea olen myös kokeillut. Turhauttaa vain, että tänä kesänä ei tunnu tulevan lainkaan helpotusta.

Vierailija
4/4 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivä päivältä vakuuttuneempi siitä, että olen muuttunut vampyyriksi. Tulen nykyään niin sairaaksi auringonvalosta, enkä kestä kirkkaita valoja muutenkaan. Ihoni on myöskin todella kalpea. Olen virkeä öisin ja väsynyt päivisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan