Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kestää ilmalämpöpumpun asennus?

Vierailija
07.07.2021 |

Otanko töistä vapaata puolipäivää vai koko päivän?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä saa itse asentaa.

Vierailija
2/11 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä menee yhdellä miehellä käyttöönottotarkastuksineen ja mittauksineen. Varsinkin, jos tekee huolella läpivienteineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota...mistä päättelit, että itse asentaisin??

Toisekseen et sinä voi tietää mikä olen ammatiltani ja saanko vai en.

Ap

Vierailija
4/11 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et olisi tehnyt tätä kysymystä, jos osaisit.

Vierailija
5/11 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko päivä menee yhdellä miehellä käyttöönottotarkastuksineen ja mittauksineen. Varsinkin, jos tekee huolella läpivienteineen.

Eikä mene. Meillä meni neljä tuntia sisältäen timanttiporauksen, asennuksen ja käyttöönoton.

Vierailija
6/11 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Juutuubin video näytti aika simppeliltä vaikka vaiheita toki onkin. En oikein usko, että 1 laitteen asentamiseen menisi kokonainen työpäivä, siinä tapauksessahan firmoilla saisi olla lukuisia laitteen laittajia koko ajan töissä.

Ap

Vierailija
7/11 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä mene. Meillä meni neljä tuntia sisältäen timanttiporauksen, asennuksen ja käyttöönoton.

Ok, kuulostaa realistisemmalta.

Olisko sulla kertoa aiheesta mitään, siis asennusurakasta, itse laitteesta tms? Yksi asentajako sen tekee? Entä ulkopuolelle tulevan boxin paikka, millainen aluspöytä teillä on sille?

Ap

Vierailija
8/11 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi kuvittelet että siellä sinua tarvitaan? Sen kun toimitat avaimen asentajalle niin kyllä se ilman sinun apuasi pärjää.

Vierailija
9/11 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kuulostaa realistisemmalta.

Olisko sulla kertoa aiheesta mitään, siis asennusurakasta, itse laitteesta tms? Yksi asentajako sen tekee? Entä ulkopuolelle tulevan boxin paikka, millainen aluspöytä teillä on sille?

Ap

Timanttiporaaja teki reiän, 10 min. Asentajalla on sähköluvat ja koulutus laitteisiin. Aluspöytä tulee mukana. Standardi metallinen. Laite on Vivax, mobiiliapplikaatiolla voi ohjata vaikka mökiltä ja melko hiljaista pöhinää pitää.

Vierailija
10/11 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi kuvittelet että siellä sinua tarvitaan? Sen kun toimitat avaimen asentajalle niin kyllä se ilman sinun apuasi pärjää.

Hohhoijaa, ai että "toimittaisin" kotiavaimeni jonnekin firmaan ja olisin itse poissa kotoa sen aikaa, kun hän täällä puuhastelisi, en todellakaan. Jo tuo avaimen toimittaminen jonnekin kuulostaa naurettavalle.

Ap

Vierailija
11/11 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hohhoijaa, ai että "toimittaisin" kotiavaimeni jonnekin firmaan ja olisin itse poissa kotoa sen aikaa, kun hän täällä puuhastelisi, en todellakaan. Jo tuo avaimen toimittaminen jonnekin kuulostaa naurettavalle.

Ap

Pelkäätkö että asentaja haistelee pikkuhousujasi vai eikö vaan huvita olla töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän