Kauanko kestää ilmalämpöpumpun asennus?
Otanko töistä vapaata puolipäivää vai koko päivän?
Kommentit (11)
Koko päivä menee yhdellä miehellä käyttöönottotarkastuksineen ja mittauksineen. Varsinkin, jos tekee huolella läpivienteineen.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä sitä saa itse asentaa.
Tuota...mistä päättelit, että itse asentaisin??
Toisekseen et sinä voi tietää mikä olen ammatiltani ja saanko vai en.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen et sinä voi tietää mikä olen ammatiltani ja saanko vai en.Ap
Et olisi tehnyt tätä kysymystä, jos osaisit.
Vierailija kirjoitti:
Koko päivä menee yhdellä miehellä käyttöönottotarkastuksineen ja mittauksineen. Varsinkin, jos tekee huolella läpivienteineen.
Eikä mene. Meillä meni neljä tuntia sisältäen timanttiporauksen, asennuksen ja käyttöönoton.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Juutuubin video näytti aika simppeliltä vaikka vaiheita toki onkin. En oikein usko, että 1 laitteen asentamiseen menisi kokonainen työpäivä, siinä tapauksessahan firmoilla saisi olla lukuisia laitteen laittajia koko ajan töissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä mene. Meillä meni neljä tuntia sisältäen timanttiporauksen, asennuksen ja käyttöönoton.
Ok, kuulostaa realistisemmalta.
Olisko sulla kertoa aiheesta mitään, siis asennusurakasta, itse laitteesta tms? Yksi asentajako sen tekee? Entä ulkopuolelle tulevan boxin paikka, millainen aluspöytä teillä on sille?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että siellä sinua tarvitaan? Sen kun toimitat avaimen asentajalle niin kyllä se ilman sinun apuasi pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kuulostaa realistisemmalta.
Olisko sulla kertoa aiheesta mitään, siis asennusurakasta, itse laitteesta tms? Yksi asentajako sen tekee? Entä ulkopuolelle tulevan boxin paikka, millainen aluspöytä teillä on sille?Ap
Timanttiporaaja teki reiän, 10 min. Asentajalla on sähköluvat ja koulutus laitteisiin. Aluspöytä tulee mukana. Standardi metallinen. Laite on Vivax, mobiiliapplikaatiolla voi ohjata vaikka mökiltä ja melko hiljaista pöhinää pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että siellä sinua tarvitaan? Sen kun toimitat avaimen asentajalle niin kyllä se ilman sinun apuasi pärjää.
Hohhoijaa, ai että "toimittaisin" kotiavaimeni jonnekin firmaan ja olisin itse poissa kotoa sen aikaa, kun hän täällä puuhastelisi, en todellakaan. Jo tuo avaimen toimittaminen jonnekin kuulostaa naurettavalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, ai että "toimittaisin" kotiavaimeni jonnekin firmaan ja olisin itse poissa kotoa sen aikaa, kun hän täällä puuhastelisi, en todellakaan. Jo tuo avaimen toimittaminen jonnekin kuulostaa naurettavalle.
Ap
Pelkäätkö että asentaja haistelee pikkuhousujasi vai eikö vaan huvita olla töissä.