Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tästä tule mitään. (laihdutuksesta)

Vierailija
12.07.2014 |

Puol vuotta yrittänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa terveelliset elämäntavat. Aina kuitenki ratkeen syömään epäterveellisiä ruokia tai muuten vain ahmimaan vitusti leipää. Tänään päätin taas alottaa, ab doer twistillä tein aamulla 15min, vatsarutistuksia yms. Söin aamupalaksi fitnessmuroja, jogurttia ja lasin vettä. Nyt kun tuli tämä ruoka-aika niin vedin lärviini 4 leipää, Coca Colaa ja juustoperunoita..eli taas retkahdin! Auttakaa mua, miten te olette onnistuneet laihduttamaan pysyvästi ja tekemään terveellisiä valintoja? Apua kaivataan, kiitän etukäteen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys löytyy fitnesmuroista ja jugurtista, jos se jugurtti oli sokerisellainen.

Sokeri lisää nälkää.

Vierailija
2/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ei ole mikään avain tähän ongelmaan.

Sulla on ongelmia motivaation kanssa. Saman ongelman kanssa itsekin taistelen. Aamulla syömiset ovat vielä järkevät ja ihan hanskassa. Sitten usein jossain vaiheessa päivää ateriarytmi sotkeentuu ja tulee syötyä mitä sattuu.

Vierailija
4/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä motivaatio häviää kun ensin syö sokeria eikä se pidäkään nälkää. Nälkä voittaa aina, eikä silloin pysty seuraavaan ruokailuun odottamaan.

Vierailija
5/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin mausteista ja tulista, mutta laihdutukseen sopivaa ruokaa. En mitään mautonta puuroa ja vettä. Tee vaikka jtn nami wokkia. Ja vaikka sanotaan, että aamupalan syöminen auttaa laihdutuksessa niin ei ainakaan mulla. Jos syön heti aamulla niin koko päivä pyörii ruuan ympärillä. Mutta, kun syön vasta ensimmäisen kerran illallista ei siinä ole enään aikaa odottaa, että vatsa tyhjensi seuraavaa ateriaa varten, kun pitää jo mennä nukkumaan. Mulla myös toimii Pepsimax, joka ei nyt ole mitään terveellistä, mutta auttaa laihtumaan. Sitä voi juoda niin paljon kuin haluaa ja maku on itseni mielestä ainakin hyvä. Näin tein itse ja laihduin 25kg neljässä kuukaudessa. Eikä tarvinnut hulluna urheilla.

Vierailija
6/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka (165/54) mutta raskaus aikana painoo tuli 18kg tosin suurin osa oli turvotusta. Sain pudotettuu painon 8kk 52kg syömällä näin: Aamupala: 2 ruisleipää (päälle voita,salaattia,juustoa ja kurkkuu) ja jogurtti+lasi vettä.

Välipala: omena tai banaani

Päivällinen: tonnikalasalaatti/ kunnon kotiruokaa tai 2 leipää (samat päälliset kuin aamulla) raejuustoo ja 2 porkkanaa+lasi vettä.

Iltapala: Taas kaks leipää(samat päälliset kuin aamulla) ja jogurtti.

Jos halusin herkutella niin soin jäätelön missä max 180 kaloria.

Lisäksi join vettä hyvin päivisin (pitää ruuansulatuksen toiminnassa+ auttaa jos on nestettä kehossa ja pitää ihonki hyvässä kuosissa! :) )

Ja normaalia liikuntaa päivän aikana lenkkeilyä, siivoaminen kuluttaa ja ynm.

Kyllä se siitä kun vaan alkuun pääset! :)

Ja jos tekee

Vierailija
7/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hiilariherkkä? Suosittelen kokeilemaan vähähiilihydraattista ruokavaliota, eli viljat ja vähärasvaiset tuotteet pois. Aamupalalla esim. turkkilaista jogurttia ja kourallinen marjoja/puolikas hedelmä, lounaalla vaikkapa salaatti ja jotain proteiinia + rasvapohjainen kastike (majoneesi, oliiviöljy tms.), iltaruoaksi vihannesgratiini reilulla kermalla ja juustolla sekä vaikkapa grillimakkara. Toimii!

karppaus.info

Vierailija
8/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lukemassa ketju 97,6 niin opit kuinka ei pidä laihduttaa.