Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avomieheni on aivan totaalinen sekopää!

Vierailija
20.09.2014 |

Eli hän kiristää minua itsemurhalla jos jätän hänet.
Eilen illalla meille tuli riitaa autossa ja hän kysyi olenko sitä mieltä että pitääkö meidän erota ja sanoin että ei tässä ole kohta muitakaan vaihtoehtoja.
Huomasin että hän hamuilee auton oven kahvaa 100km/h vauhdissa ja vetäisin nopeasti auton tiensivuun ja hän huusi että aikoo tappaa itsensä seuraavan auton alle ja sain revittyä hänet takaisin autoon ja sanoin että en jätä häntä kunhan ei tee itselleen mitään.
Tilanne pelotti minua koska oli pimeää ja sumuista vilkkaalla valtatiellä.
Hän hieman rauhottui ja hän halusi hautausmaalle hyvän ystävänsä haudalle ja ajoin hänet sinne ja odotin autossa häntä sen aikaa että käy siellä.
Takaisin tullessaan hän sanoi että näki enkelin ja väittää tuntevansa yhteyttä henkimaailmaan.
Minusta avomieheni on päästään aivan vinksahtanut mutta en todellakaan halua että hän tekee itsellänsä mitään koska on todella äkkipikainen
Hän ei ole koskaan käyttäytynyt väkivaltaisesti minua kohtaan mutta itsemurhalla uhkailu ei ole eka kerta ja sanoo haluansa samalle hautuumaalle kuin ystävänsä.
Olen todella väsynyt tähän.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit ensi kerralla paikalle!

Vierailija
2/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa. Et voi olla vastuussa siitä, mitä aikuinen ihminen itselleen tekee. 

Haluatko oikeasti elää elämäsi näin loppuikäsi siksi, ettei se toinen nyt vaan tee mitään? Ihan oikeasti? Been there done that. Mun exä on edelleen hengissä 20 vuotta jälkeenpäin. Vois tietty olla toisinkin, mutta lopulta totesin, että ei voi olla MINUN vikani vaikka posauttaisi siltä seisomalta aivonsa pellolle. MUN ei tarvitse kahlita itseäni loppuiäkseni siihen vankilaan. Siihen suhteeseen, jolla ei kertakaikkiaan ollut tulevaisuutta. Oli pakko päästää irti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut miehen kanssa? Sano, että oli viimeinen kerta kun yrittää hypätä autosta, seuraavalla kerralla soitat poliisit koska normaalit ihmiset eivät käyttäydy noin ja miehesi todella tarvitsee apua.

Vierailija
4/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että antaa palaa. hänen tunteensa eivät ole sinun vastuulla. manipuloinnin aakkoset ja alkeet.  

t. mies 40v 

Vierailija
5/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aja se mielisairaalan polille ja sano että tämä oli tässä.   

Vierailija
6/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teki minunkin exäni, kiristi itsemurhalla. Lopulta laitoin suhteen jäihin miehen väkivaltaisuuden ja epätasapainoisuuden vuoksi. Hän todellakin teki itsarin. Todennäköisesti olisi tehnyt muutenkin, oli sen verran huonossa tolassa jo. Et sinä voi tuota miestä auttaa vaikka haluaisitkin. Sano se hänelle.

Vierailija
7/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on todella lapsellinen, enkä usko että hän on tosissaan itsemurhansa kanssa. Hän on vaan löytänyt keinon painostaa ja manipuloida sinua, älä anna hänelle tätä valtaa.

Vierailija
8/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappakoot itsensä , ei ole sinun vastuullasi.

Vierailija
9/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkun olin lapsi, äitini suuttuessaan uhkasi minua ja sisaruksiani itsemurhalla. Eihän se helpooa ollut ja elossa tuo on vielä tänä päivänäkin.

Vierailija
10/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tasapainoisena pidät suhdetta, jossa toinen osapuoli kiristää jatkuvasti toista?

Vierailija
11/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aikuinen ihminen ja jos tappaa itsensä niin sitten tappaa. Jos olisin ollut sinä niin olisin tyynesti poistunut autosta ja soittanut hätänumeroon että mies uhkaa itsemurhalla.

Kerro miehen lähisuvulle jos mies ei hae itse apua ja hoitoa ja sitten poistut miehen elämästä ja elät onnellisena elämäsi vapaana. Mies on itse vastuussa omasta elämästään et sinä!

Vierailija
12/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on todella masentunut ja stressaantunut. Hänelle pitää saada oikeaa apua. 

Vierailija
13/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ex uhkaili itsemurhalla, veti ranteet auki ja teki kaikkensa kiristääkseen minut jäämään. No, erosimme niin että miehen ollessa reissussa muutin sukuni kanssa itseni pois ja mies käveli tyhjään kotiin. En enää vastannut puheluihinsa tai lukenut hänen viestejään. Elossa se on.

Vierailija
14/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli sama tilanne, että ex uhkaili tappavansa itsensä, jos ero tulee. Viisi vuotta kaveri sitkutteli paskassa suhteessa, mutta lopulta yksinkertaisesti etsi uuden kämpän, hommasi muuttoauton ja ilmoitti vasta siinä vaiheessa miehelle että homma on tässä. Oli ne puhuneet erosta jo moneen kertaan aiemmin, mutta mies oli aina tosiaan uhannut tappaa itsensä, joten ihan yllätyksenä tilanne ei miehellekään voinut tulla.

Mies ei tappanut itseään, mutta alkoi kyllä ryypätä rankasti. Kaveri koki syyllisyyden tuskaa ja käy nykyisin terapiassa, mutta on ehdottomasti onnellisempi. Ei sellaiseen suhteeseen voi jäädä, jossa on vain siksi ettei toinen tapa itseään.

Vierailija
15/15 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pitää ketään hengissä väkisin, eikä se ole sinun tehtäväsi.  Mutta nuo henkimaailmajutut kuulostaa vähän siltä, että mies on vähän enemmänkin sekaisin. Saisitko häntä mitenkään hoitoon, tai vinkattua jollekin sukulaiselle tai ystävälle, että tarvitsisi vähän huolenpitoa. Et tietenkään jatka suhdetta pitääksesi hänet hengissä! Mutta tuossa tilanteessa toimit oikein.