Olen joutunut hyväksymään sen tosiasian, että olen oman elämäni Aku Ankka, eikä minusta koskaan tule Hannu Hanhea.
En ole koskaan saanut itselleni elämäni rakkautta, en rahaa, en hyvää työpaikkaa ja vuosi toisensa jälkeen vaikka yritän millä ilveellä tehdä ties mitä että onnistuisin edes jossain, niin aina kaikki menee pieleen ja olen samaa kuin aina: Rahaton, rakkaudeton, kaveriton ja joko työtön tai jossain ihan kauheassa työssä. Onko mahdollista että jotkut ihmiset vaan ovat syntyneet Aku Ankaksi, ja loppuelämä menee näin? Parasta elämässäni tulee olemaan voileipä TV:n ääressä? Naapurinikin ovat aina Teppo Tulppuja, ihan sama mihin muutan.
Kommentit (12)
Aku on paljon suositumpi kuin Hannu. Itsekin pidän enemmän Akusta. Hannu on ylimielinen.
Akun elämää on ehkä hauska seurata, mutta ei ole hauskaa olla Aku itse :/
Sama. Minulla on rahaa ja työtä, mutta muuten olen yksinäinen, hullu erakko ja säälittävä runkkari. Sisareni, jolla siis samat geenit ja samat vanhemmat, on päässyt omalla alallaan todella pitkälle ja hänellä on ihana perhe ja toimiva avioliitto. Tällaista tää elämä on. No, ehkä seuraavassa inkarnaatiossa sitten...
Vierailija kirjoitti:
Aku on paljon suositumpi kuin Hannu. Itsekin pidän enemmän Akusta. Hannu on ylimielinen.
Jes! Aku on symppis ja samastuttava.
Touho-serkku oli vielä pahempi tunari.
Miks toivoa olevansa Hannu Hanhi?
Aku kuitenkin perii Roope-sedän, kun se kupsahtaa.
Sama. Paitsi että olen jonkinlainen Akun ja Hessun sekoitus.
Vierailija kirjoitti:
Akun tuurilla Roope elää 120-vuotiaaksi ja Aku itse kuupahtaa nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Monissa tarinoissa Roope on sanonut jättävän kaiken omaisuutensa Tupulle, Hupulle ja Lupulle.
Niillä Hannu Hanhillakin on omat ongelmansa. :) Ruoho näyttää aina vihreämmältä aidan toisella puolella.