Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori mies etsii vanhempaa naista

Vierailija
12.07.2014 |

Terve, olen tässä jonkun aikaa haaveillut vanhemmasta naisesta (30-50)Jämsä-Jyväskylä akselilla. Täältä niitä ei tunnu löytyvän, joten ajattelin osaako kukaan sanoa mistä kannattaisi lähteä etsimään? Tai tunteeko ketään sellaista jota kiinnostaisi nuoremmat? 

Olen siis 24-vuotias, normaali vartaloinen n 177cm pitkä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat vaatimuksesi. :)

Vierailija
2/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsit vanhempaa naista? Elämänkumppaniksi? Jos pelkäksi seksivälineeksi niin anna olla..Vähän kunnioitusta, ihmisiä on vanhemmatkin naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus jotain 150-170 väliltä, pientä ylipainoa saa olla, mutta tietenkin mielellään normaali vartaloisia. 

Vierailija
4/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tärkein ominaisuus vanhassa naisessa, että antaa iloisesti pimppiä. Ei kursaile, ei vaadi mitään ihmeelisiä temppuja eikä ole heti päivittämässä nettiin että oliko paras pano ikinä, vaan antaa tehdä temput sekä pitää siitä myös itse, nauttii silminähden siitä että nuori jätkä sydämenstä kyllyydestä panee. Ja jos tulee ensimmäisen kerran kovin helposti, niin hetken päästä uudestaan ilman kursailuja tai outoja kiemuroita.

Sellainen vanhempi nainen palvelukseen halutaan.

Vierailija
5/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin vanhempaa naista vapaa-ajan seuralaiseksi, en pelkästään seksikumppaniksi tai elämänkumppaniksi. En etsi tuommoista naista niinkuin juuri näytit kuvailevan, vaan naista joka tuntee myös oman arvonsa. MIkä tässä aiheessa sai noin veren kiehumaan?

Vierailija
6/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:20"]Aivan tärkein ominaisuus vanhassa naisessa, että antaa iloisesti pimppiä. Ei kursaile, ei vaadi mitään ihmeelisiä temppuja eikä ole heti päivittämässä nettiin että oliko paras pano ikinä, vaan antaa tehdä temput sekä pitää siitä myös itse, nauttii silminähden siitä että nuori jätkä sydämenstä kyllyydestä panee. Ja jos tulee ensimmäisen kerran kovin helposti, niin hetken päästä uudestaan ilman kursailuja tai outoja kiemuroita.

Sellainen vanhempi nainen palvelukseen halutaan.

[/quote]

Tääl ois!

Vierailija
7/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakuta asia kiinnostaa voi ottaa yhteyttä soulbur@outlook.com