Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sai perinnön.

Vierailija
12.07.2014 |

Hitto viime torstaina oli miehen tilille ilmestyny (joo myönnän et salaa kävin katsomassa) sen saamat perintörahat, 17000 euroa.

Ei mulle antanu mitään, eikä viikonlopuks järkänny mitään kivaa. Vi**u et voi olla ärsyttävä kitupiikki.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista minäkään mitään juhlia järjestäneeni äidin perinnön kunniaksi. Meillä on yhteiset rahat ja mies on ollut pääelättäjänä, joten minulle oli sanomattakin selvää, että rahat tasataan. Ei ollut suurensuuri perintö, mutta melkein 100000€ kuitenkin.

Jos ihan ensimmäisiä päiviä mietin, niin kaikenlaisia laskuja makselin etukäteen pois ja siirtelin rahoja paikasta toiseen. Maksoin kaikki perheen laskut ja asuntolainan hoitoerät niin pitkään, että mies oli saanut omasta palkastaan säästettyä puolet perinnön määrästä. Ja ostettiin halpa, alle 10000 euron auto. Joululomalla tehtiin pieni ulkomaanmatka. Siinäpä se melkein olikin, ei mistään juhla-aterioista tietoakaan.

17000€ on aika pieni raha, että ei sillä kummemmin juhlita. Mutta toisaalta se on kuitenkin sellainen summa, että täytyy vähän miettiä mitä sen kanssa tekee, jos ei ole tuollaisia summia ennestään omasta takaa. Että antaa miehen miettiä nyt aivan rauhassa, tarviiko kodissa joku paikka kunnostusta vai pitäisikö rahat sijoittaa niin, että niistä olisi jatkossakin iloa eikä vain lyhytaikainen hupi.

Vierailija
22/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17000 ei edes ole mikään kovin suuri perintö mistä kannattaisi alkaa juhlia pitämään tai muille jakamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aikanaan perintöä reilusti yli 100 000, mutta ei tullut mieleenikään että olisi pitänyt miehelle ostella jotain tai järjestää juhlia. Tuntui pahalta, että olin saanut rahat koska isäni kuoli, enkä halunnut käyttää tai edes ajatella niitä. Sysäsin perintöni heti määräaikaistilille (siihen aikaan niille maksettiin vielä korkoakin) ja käyttämättä ne ovat tänäkin päivänä.

Vierailija
24/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sai perinnön ja olemme niillä rahoilla tehneet monta koko perheen lomamatkaa. Perinnössä on vain se huono puoli että sen saa vain jos joku kuolee :(

Vierailija
25/25 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:09"]No vittu saatana sentään. Jättää nyt elämänsä valo ilman huomionosoitusta, jumalauta![/quote]

juttujen perusteella musta valo. potkaisisin pihalle ahneen verenimijän, joka esittää prinsessaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme