Missä pankissa sinulla on tili?
Meillä miehen kanssa on yhteinen tili Osuuspankissa.
Kommentit (50)
Säästöpankki Nooassa. Tosi tyytyväinen oon ollu.
Ja sit tietty s-tilikin löytyy, mut en mä sitä oikein käytä....
Danske Bank, Nordea ja DBS Bank (Singapore) ja Hyposwiss, Julius Bär (Sveitsi). Mieheni on sveitsiläinen ja töissä Singaporessa.
Mitä ketun väliä on tietää missä pankissa kelläkin on tili?
Jossainhan se on pakko olla ja toisille sekin on hienostelun paikka, javisst,
anna mun kaikki kestää.
Seuraavan kerran kun Nordea taas vaihtaa nimeä, ehdotan Cosa Nostra.
Nordea. Ennen oli Postipankki-Leonia-Sampo, mutta hermostuin johonkin niiden sähläämiseen ja vaihdoin pankkia. Silloin ei vielä ollut edes verkkotunnuksia eli ei liity näihin heidän uusiin ongelmiin ne vanhat, mutta en yhtään muista enää mistä suutuin :)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:26"]Meillä miehen kanssa on yhteinen tili Osuuspankissa.
[/quote]
Meillä ollut Nordeassa, Lähitapiolassa ja nyt Osuuspankissa. Tapiolasta vaihdettiin Osuuspankkiin, koska sieltä emme saaneet asuntolainaa, Op:lta taas saatiin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:35"]
Handelsbanken, Nordea ja Säästöpankki. Handelsissa paras palvelu.
[/quote]
Missä Handelissa on hyvä palvelu? Omakohtainen kokemus on siitä, että olivat "aika pihalla", että mitä tuotteita heillä on ja miten ne otetaan käyttöön. Saattoi olla tietty syynä sekin, että oli kesäaika ja töissä oli vain pari kesähessua, joissa tuntui, että sokea yritti neuvoa kuuroa ja ehkä myös minun ja henkilökunnan välillä oli jotain pientä kielimuuriakin. Handelsin tuotteet kiinnostaa kyllä muuten, joten haluaisin löytää toimivan toimipisteen.