Aloin pitämään ulkonäöstäni huolta
monen vuoden tauon jälkeen aloin käymään muuallakin kuin kampaajalla kerran kahdessa kuukaudessa. Oon käynyt sokeroinnissa, ja aattelin miehellekin iloksi että kaikki pois, oon käynyt jalka-, kasvo- ja käsihoidoissa ja muuttanut vähän hiustyyliä. Kaikki tuo lähinnä itseäni ilahduttaakseni ja tietty toi brassi-sokerointi vähän miestäkin ilahduttaen.
Mutta toisin kävi, mies kommentoi ensimmäisen kerran jälkeen että "mikäs nyt on tullut...?" ja sen jälkeen vähäiset seksikerrat on vähentyneet entisestään. Samoin läheisyys ja muu sellainen.
Mä sanoin jo silloin kun ekaa sokerointia varasin että tässä oon niin monta vuotta kärvistellyt karvojeni kanssa et halusin vaan samalla vähän hemmotella itseäni ja jos hän vaikka tykkäis kans kun olisin vähän enemmän huoliteltuna ees joskus... Mut ilmeisesti ei?
Ymmärtäisin jos olisi mustasukkainen mutta kun ei ole mitään mistä olla. Käyn päivällä työssä ja muu vapaa-aika me vietetään yhdessä, ihan normaalia perhe-elämää.
Tää on kummallista.
Kommentit (4)
Jospa olitkin miehelle ihanin sellaisena kuin aiemmin olit? Tai toinen vaihtoehto, joka ikävä kyllä voi olla todennäköisempi, mies kokee muutoksen merkkinä jostain ongelmasta. Hän ehkä ajattelee, ettet ole tyytyväinen parisuhteessa ja häneen. Ehkä hän kuvittelee, että haet huomiota vierailta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa olitkin miehelle ihanin sellaisena kuin aiemmin olit? Tai toinen vaihtoehto, joka ikävä kyllä voi olla todennäköisempi, mies kokee muutoksen merkkinä jostain ongelmasta. Hän ehkä ajattelee, ettet ole tyytyväinen parisuhteessa ja häneen. Ehkä hän kuvittelee, että haet huomiota vierailta miehiltä.
Se vois kyllä olla tuo syynä. Mutta kun en hae muuta kuin hänen huomiotaan ja vähän iloa hyvän näköisistä kynsistä, vanhojen rispaantuneiden sijaan. Ärsyttävää. Ilmeisesti tässä ei nyt taas auta mikään muu kuin puhuminen tai luovuttaminen ja muuttuminen takaisin jetiksi.
Itse en ole huomannut miehen haluissa muutosta, laitoin sitten itseäni enemmän tai en. Ainoastaan jos oon laihtunut, niin sitten käy kuumana 🙄
Johtuu iästä.