mulla ei oo koskaan ketään jonka kanssa mennä ulos
Siis viihteelle, tansseihin, teatteriin. Lapsuudenystäväni jota joskus tapaan (asuu muualla) ei käy missään!
Muut ovat perheellisiä jotka eivät lähde.
En jaksa enää tälläistä elämää..
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:49"]Siis viihteelle, tansseihin, teatteriin. Lapsuudenystäväni jota joskus tapaan (asuu muualla) ei käy missään!
Muut ovat perheellisiä jotka eivät lähde.
En jaksa enää tälläistä elämää..
[/quote]
ei ole mullakaan. Mä oon kyllä perheellinen, 23v likka mutta ei mullakaan ole ystäviä kuin yks kenen kans käydä ulkona. Se on tosi harmillista, kun ei se yks ystävä voi elämäänsä kikoajan mun kanssa viettää ja suunnitella menojaan mun mukaan :D Minkä ikänen oot ja missä asut?
Missä sä asut? Mä etelä-pohjanmaalla. Lähe mun kaa!
Ei mullakaan ole kun yksi. Mutta se vetää aina niin kännit etten jaksa paimentaa.
Just kattelin vanhojen tuttujen fb kuvia illan riennoista ja tuli sellainen olo, että tekisi mieli hypätä parvekkeelta alas.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:54"]Sama. Meinasin sortuu tänään viiltelee ku tuli tosi huono fiilist tästä. Kavereita mulla ei oo nimeksikään ja poikaystävällä on muuta tekemistä.
t. teini
[/quote]
Lähin vaan juoksee jonnekkin helvettii kotoo jotain puoltuntia sit, istun nyt vaan jossain hiton puistossa enkä jaksa tätä just nyt. Just nyt on vaan niin vitun vaikee olla täällä. Haluisin vaan pois.
Kaikilla on parempaa tekemistä eikä kukaan mun "kavereista" oo jutellu mulle koulujen loppumisen jälkeen mtn. Ku ne ei oo enää nyt kesällä tarvinnu suoria vastauksia läksyihin. Poikaystävä mulla on joo, mut sillä on omatkin kaverit. Se on hiton suosittu. En halua häirii sitä ku sillä on parempaakin tekemist ku kattella tämmöstä paskaa.
Sori kiroilusta ja tää on ihan väärä paikka purkaa tätä. En oo ottanu mun lääkkeitä, enkä uskalla men kotiin ennenku itkuviirut katoo naamalta. Ne vaan huolestuis musta.
Turhaan. Ei mua voi auttaa.
t. teini
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:00"]Ei mullakaan ole kun yksi. Mutta se vetää aina niin kännit etten jaksa paimentaa.
Just kattelin vanhojen tuttujen fb kuvia illan riennoista ja tuli sellainen olo, että tekisi mieli hypätä parvekkeelta alas.
[/quote]
Olen jo keski-ikäinen. Mulla ihan sama, äskettäin näin fb:ssa kaverin kuvan jossa poseeraa uuden kaverinsa kanssa..kiva nähdä. Me oltiin ennen hyviä ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:49"]
ei ole mullakaan. Mä oon kyllä perheellinen, 23v likka mutta ei mullakaan ole ystäviä kuin yks kenen kans käydä ulkona. Se on tosi harmillista, kun ei se yks ystävä voi elämäänsä kikoajan mun kanssa viettää ja suunnitella menojaan mun mukaan :D Minkä ikänen oot ja missä asut?
[/quote]
Mistäpäin sinä oot? Täällä olisi 26v nainen Oulusta :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:00"]Ei mullakaan ole kun yksi. Mutta se vetää aina niin kännit etten jaksa paimentaa.
Aika lailla sama tilanne.. Tämmöistä tää elämä vaan on.
[/quote]
Olen jo keski-ikäinen. Mulla ihan sama, äskettäin näin fb:ssa kaverin kuvan jossa poseeraa uuden kaverinsa kanssa..kiva nähdä. Me oltiin ennen hyviä ystäviä.
[/quote]
No tulipa hassuun kohtaan tuo mun "aika lailla sama tilanne" -kommentti..
Sama. Meinasin sortuu tänään viiltelee ku tuli tosi huono fiilist tästä. Kavereita mulla ei oo nimeksikään ja poikaystävällä on muuta tekemistä.
t. teini