Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegetaristit! Voisitteko syödä istukkaa?

Vierailija
11.07.2014 |

Voisitko syödä istukkaa ravintona? Nainenhan ei tule raskaaksi pelkästään tuottaakseen istukkaa ruoaksi, näin ollen hän ei todennäköisesti ole kokenut tarpeetonta tuskaa tai pakkosyöttöä raskaana ollessaan. Nainen ei myöskään kuole tuottaessaan istukkaa ruoaksi, joten kärsiminen on (synnytyskipuja lukuunottamatta) minimaalista. Kaiken lisäksi istukka on käytännössä kirppari- ja dyykkausruokaa, koska se on kertaalleen lapsen käyttämä ja syntymän jälkeen lapselle tarpeeton lisäosa.

Periaatteessa istukka on siis vegetaristiystävällinen ruoka, vaikka on "eläinperäistä". Mitkä ovat perustelusi, ettet voisi syödä istukkaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/9 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyi saatana, en söisi koska ällöttäisi ja hyvää kasvisruokaa on tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon aloittaja, 

oletan että olet itse sekasyöjä.

Söisitkö itse istukkaa tai joisitko rintamaitoa? Vegaanit eivät muutenkaan syö mitään eläinperäistä, joten tokkopa nämä asiat olisivat yhtään sen vähemmän tabuja heille kuin sekasyöjille.

Vierailija
4/9 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on perinteenä istukan syöminen, mutta itse en sitä syönyt, yh. Ajatuskin ällöttää. Katsoo nyt, jos mahdollisen kuopuksen kohdalla söisi.

Vierailija
5/9 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaaniruokavaliolla enkä söisi istukkaa. Miksi hitossa söisin? En olisi aiemmin lihansyöjänä ollessanikaan syönyt, miksi olisin?

Vierailija
6/9 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi, kuulostaa epähygieeniseltä.

Vierailija
7/9 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi, samalla tavalla kuin en söisi sairaaloiden leikkausjätteitäkään. Kannibalismi ei ole minusta fiksua, vaikka sen takia kenenkään ei tarvitsisikaan kuolla.

Vierailija
8/9 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegetaristi. En söisi istukkaa, koska se on ällö. Tällä ei ole tekemistä kasvissyönnin kanssa, koska en söisi istukkaa vaikka olisin sekasyöjä.

Vierailija
9/9 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä söisitkö vaikkapa naudan lihaskasvaimen? Lihas on siis samaa lihaa kuin muu eläin mutta se on pakko poistaa eläimestä sen terveyden vuoksi. Ja eläin jää tietenkin eloon toimenpiteen jälkeen.