Ideoita minne sunnuntaina syömään porukalla Helsingin kantakaupungissa?
Meitä on kahdeksan eli varaus pitäis kenties olla. Sitten joukossa myös nirsoja eli joku paikka, jossa muutakin kuin erikoista tai mausteista ruokaa.
Kommentit (31)
Aapeen tapauksessa kannattaa kunkin ostaa oman mieltymyksensä mukaiset ainekset kaupasta ja valmistaa itse ruokansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BasBas ei näytä olevan sunnuntaisin auki. ap
Totta muuten. Tää on monien hyvien ravintoloiden yleinen ongelma Suomessa.
Varsinkin heinäkuussa.
Maya, ihan ytimessä. Hyvä ruoka, keskihintainen.
Vierailija kirjoitti:
Green Hippo Cafe, Bar 9, Harju 8 - simppeliä ja edullista ruokaa. Kaksi ensimmäistä löytyy niin Kalliosta kuin punavuoresta, Harju 8 vain Kalliosta.
Kiitos suosituksista, noihin ei kai voi varata ja meidän isommalle porukalle voi olla ongelma se, että jos ei ole varausta niin ei mahduta:) ap
Vierailija kirjoitti:
Aapeen tapauksessa kannattaa kunkin ostaa oman mieltymyksensä mukaiset ainekset kaupasta ja valmistaa itse ruokansa.
Välillä ihmettelen, että ymmärtävätkö kommentoijat, että kommentoivat ihan oikealle ihmiselle ja olisivatko livenä valmiit töksäyttelemään samalla tavalla.
Minä en itse ole se porukan nirso, vaan meillä on iso porukka, jossa on pari henkilöä, jotka eivät syö kovin erikoisia ruokia. Tärkeää kuitenkin, että voimme tavata ja kaikille löytyy jotain syötävää. Arvelen, että meille paras olisi joku Rosso-tyyppinen paikka, mutta kysyn nyt uteliaisuudesta suosituksia, kun itselle ei tule paikkoja mieleen. Kiitos asiallisesti vastanneille.:) ap
Factory Kampissa. Kukaan tutuistakaan ei ole pettynyt. Suosittelen.
Puistoon ja tilatkaa foodoralla tai woltilla ruuat, jokainen saa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä ihmettelen, että ymmärtävätkö kommentoijat, että kommentoivat ihan oikealle ihmiselle ja olisivatko livenä valmiit töksäyttelemään samalla tavalla.
Minä en itse ole se porukan nirso, vaan meillä on iso porukka, jossa on pari henkilöä, jotka eivät syö kovin erikoisia ruokia. Tärkeää kuitenkin, että voimme tavata ja kaikille löytyy jotain syötävää. Arvelen, että meille paras olisi joku Rosso-tyyppinen paikka, mutta kysyn nyt uteliaisuudesta suosituksia, kun itselle ei tule paikkoja mieleen. Kiitos asiallisesti vastanneille.:) ap
Rosso.
Problem solved.
Ravintola Kuu. A la carte annokset 18-33 euroa