Sektiosta pian 3vko ja haava keskeltä auki :(
Mitä teen? Ei sieltä vuoda mitään tms. Voinko vaan kotona hoitaa (suihkuttaa, kuivata hyvin, antaa ilmakylpyä)? Mitä siihen voisi laittaa?
Mulla on niin kamala löysä maharöllykkä että hävettää mennä minnekään tuota näyttämäänkään :(
Kommentit (7)
Joo, suosittelen samaa kuin edellinen. Ei ne juuri vauvan saaneiden mahat monesti ole mitään kaunista katseltavaa, että ihan turhaan ajattelet ettei kehtaa.
Soita heti neuvolaan, että pääset käymään vielä ennen viikonloppua. Voikohan siinä olla hiivaa...
Älä nyt jätä itseäsi sen röllykän takia hoitamatta! Neuvolassa ovat nähneet vaikka mitä, tämä kannustuksena sulle :)
Mä meen maanantaina vauvan kanssa neuvolaan. Näytän sitä sit ellei oo parantunut.
-ap
Laita suihkutuksen jälkeen siihen Betadinea ja harsomytty, ettei se pääse hautumaan.
Mulla oli sektiohaava todella kauan auki...tosin haava tulehtui, se varmaan vaikutti paranemiseen. Mutta haava oli todella kauan auki. Kyllä se siitä umpeutui eikä arpikaan jäänyt rumaksi
Neuvolaan voisit soittaa. Siihen tulee aika ikävä arpi jos jätät hoitamatta. Mulla oli myös ekasta sektiosta samanlainen, th teippasi kai jotenkin. Mutta en tiedä, sulla jo noin pitkä aika sektiosta? Pitäisi olla kii koko pintahaava tai arpi nyt ainakin. On varmaan tulehdusportti siinä. Käy rohkeasti lääkärissä/hoitajalla.
3xsektio