Kuinka moneen ihmiseen luotat?
mitä hän sanoo ja neuvoo, käännyt hänen puoleen hädän hetkellä.
Kommentit (12)
Oletteko yllättyneitä vastauksista?
Luulin olevan outo, kun luotan vain yhteen, mutta eipä toisetkaan.
En kehenkään, en itseenikään. Äitiini 99,9%, muihin korkeintaan 50%. Koskaan ei kannata kertoa itsestään mitään arkaa tai henkilökohtaista, jos haluaa olla satavarma ettei se leviä eteenpäin / ettei sitä tulla käyttämään sinua itseään vastaan ennemmin tai myöhemmin.
Okei, koiraani voisin sanoa luottavani 100% :)
Ihmisiin ei voi luottaa.
Itseeni.
Mieheeni, muttei hänenkään neuvonsa aina ihan viisaita ole tai tiedän monesta asiasta itse paremmin. Tukena pysyy.
Siskooni luotan, ainoana ihmisenä.
Mieheenkin meni luotto kun käytti arkaa asiaa aseena riidassa.
En yhteenkään, sukulaisiin kaikista eniten. Joissain asioissa täytyy pystyä luottamaan.
4 ihmiseen. Yksikään ei ole ystävä.
En 100% yhteenkään. Aviomieheeni eniten, mutta ihan kaikkia hänen neuvojaankaan en seuraisi. Oikeastaan luotan vain itseeni. Aikaisemmin luotin enemmän, mutta kokemus on osoittanut ettei se ole hyvä idea.
En yhteenkään, en edes itseeni 100%
Yhteen. Ja se riittää minulle.
Hän ajattelee minun parasta. Sydän puhdasta kultaa.
Valitettavasti en luota keneenkään täysin. Elämä opettanut, ettei ihmiset ole sitä mitä on kuvitellut, vaikka vuosia ois tunnettu.
Täytyy sanoa, etten oikein kehenkään. Yksi ystävä on kyllä sellainen, että tiedän hänen aidosti välittävän minusta. Ollaan oltu bestiksiä ja parikymmentä vuotta. Mutta muille en paljon puhele. Mukaan luettuna aviomies.