Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähi ei ole soittanut kertaakaan 2vko aikana

Vierailija
11.07.2014 |

lapselleen etällä olon aikana. ei kertaakaan. ei myöskään minun lapsilleni ole isänsä soittanut kertaakaan yli kahteen viikkoon. kiirettä siis pitää kesäkuumalla :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa itse jos on asiaa tai ikävä.

No news is good news?

Vierailija
2/7 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa minusta kyllä. Itse soitan lähes poikkeuksetta joka ilta lapselleni kuten tekee myös hänen isänsä jos lapsi on minulla.Mut kai lapset tottuu tuollaiseenkin, riippuu varmaan iästäkin, mut 2 viikkoa on pitkä aika pienen lapsen ja vähän vanhemmankin elämässä.

Vierailija
4/7 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinun tehtävä on aikuisten tapaan auttaa lasta, mikäli hän ikävöi ja kannustaa lasta soittamaan itse vanhemmalle. Tai lyhyt viesti, että lapsi ikävöi. Mikäli lapsi ei ikävöi, ts osoita ikäväänsä, ei kannata tehdä isoa numeroa.

Vierailija
5/7 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään soittele lähi eikä etä jatkuvasti. No, itse en soittele käytännössä koskaan kun se on niin kallistakin.

Vierailija
6/7 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 10:14"]Outoa minusta kyllä. Itse soitan lähes poikkeuksetta joka ilta lapselleni kuten tekee myös hänen isänsä jos lapsi on minulla.Mut kai lapset tottuu tuollaiseenkin, riippuu varmaan iästäkin, mut 2 viikkoa on pitkä aika pienen lapsen ja vähän vanhemmankin elämässä.

[/quote]

Samoin, olemme exän kanssa sopineet että viesti tai yksi puhelu päivässä ok. Illalla toivotetaan hyvät yöt yleensä.

Vierailija
7/7 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vältellään liikaa ikävän korostamista juuri siksi, että sitten voi illalla tulla itku. Soitan siis reilusti ennen nukkumaanmenoa ja saatan etukäteen sanoa, ettei huomenna soitella, ellei lapsella ole asiaa. Hyvin on sujunut, kun ei koko ajan korosteta sitä ikävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi