Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat sikoja

Vierailija
10.07.2014 |

Minua on myös Facebookin Asperger-palstalla eräs nuori mies häiriköinyt. Sellainen mies, jota en edes tunne, tuli haukkumaan apinaksi, laitokseen kuuluvaksi retardiksi ja vaikka millä nimillä. En ole aiemmin kyseisestä henkilöstä edes kuullutkaan. Hän asuu Pohjanmaalla. Minun eräs ystäväni kertoi, että hänkin tuntee useita Pohjanmaalta tulleita ihmisiä ja ne ovat kuulemma vaikeita ihmisiä ja väkivaltaisia monesti. Miten voi joku haukkua ventovierasta ihmistä jota ei ole koskaan edes tavannut? Laitoin sen miehen estolle Facebookissa ja jos se mies minua vielä häiriköi niin se on rikosilmoituksen paikka. Laitoin jo poliisille nettivinkin ylilaudan ja vauva.fi foorumin häiriköistä. Poliisi saa tutkia kaikki ne ketkä on minua siellä häirinneet ja ottaa ne kaikki kiinni. Se nuori mies joka minua häiriköi, sanoi minulle että et tule saamaan ikinä miestä. No, eipä haittaa minua. Jos nykyään kaikki miehet on tuollaisia, niin mitä silloin miehillä tekee? Se sanonta että miehet ovat sikoja, pitää ainakin tuon kundin kohdalla paikkansa täysin. Nykyään on miehet sikoja. Minua on jo 2 kertaa miespuoliset henkilöt vakavasti häiriköineet, toinen blogissa ja toinen Facebookissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha..

Vierailija
2/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on assburger. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä tuot miesten parhaat puolet esille :-).

Vierailija
4/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on :)

Vierailija
5/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:38"]

Se mies on assburger. 

[/quote]

Jep. oikeessa olet. Se mies hengailee facebookin asperger-palstalla :)

Vierailija
7/7 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoitkohan huomata ristiriidan viestissäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi