Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten vaalennus

Vierailija
10.07.2014 |

Nyt hiusten vaalennus vinkkejä jos ei halua värinpoistoa!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla värjätyt hiukset? Jos on, niin ei ole muita vaihtoehtoja kuin värinpoisto.

Vierailija
2/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin raidoittamalla vaalentamaan. Kampaajalle ja kokopääraidat niin hiusten ilme on paljon vaaleampi jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei värinpoistoa koska se on todella voimakas!!! Hiukset kärsii todella paljon ( ei tietenkään kaikilla). Ystäväni oli liian ahne ja laittoi kaksi värinpoistoa ja hiuksia piti sitten leikata :/

Vierailija
4/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleita raitoja ja aurinkoa

Vierailija
5/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla koko päähän raidat ja niitä poispestessä kampaaja voi tehdä samalla vaalennuspesun. Ilme vaalenee huomattavasti, ja parin kk päästä voit mennä taas lisäämään raitoja ja tekemään uuden pesun.

Vierailija
6/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värinpoisto on perseestä eikä lopputulos ees ole niin hyvä kuin ihan vaalennusaineilla. Eli kaupasta niitä "vaalentaa 6-8 astetta"-värejä vaan päähän. Jos väri on nyt kovin tumma, vaatii useamman värjäyskerran ja silloin kannattaa vuorotella tuhkan vaaleita ja keltasen vaaleita, niin lopputulos ei kellerrä. Itse olen vuosien varrella moneen kertaan vetänyt tällä tekniikalla värjätystä mustasta ihan blondiksi, hiukset pysyneet ihan hyvässä kunnossa ja lopputulos ollut perfecto

Vierailija
7/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuon vaalennuspesun tehdä itse kotona? Jos voi niin kuinka

Vierailija
8/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennusaine, värinpoisto ja uskokaa tai älkää myös ne kampaaja tekemät raidat ovat tismalleen samaa ainetta. Jos hiukset on värjätty niin väriä ei saa pois kuin väriä poistamalla ja se tapahtuu nimenomaan vaalennusaineella.

Vaalennuspesu= vaalennusaine+hapete+shampoo/hoitoaine ja joskus vesi.