Tangoskabat
Kuka kattelee? Voi saakeli kun tuo Mäkeläinen oli ärsyttävä! Laulaa jotenkin tosi laiskasti, venyttää ja laulaa sanat yhteen.
Kommentit (53)
Minä kattelen. Toivon, että Roivainen tai Hautaluoma voittaa. Lindemankin laulaa hyvin, mutta hän on jotenkin liian "tavallinen".
Tuo Mäkeläinen on vasta 32-vuotias, mutta pukeutuu kuin kuusikymppinen. Laulaa ihan ok, mutta ei ole tarpeeksi hyvännäköinen tai karismaattinen voittajaksi.
Mäkeläinen on jotenkin tönkkö ja tosiaankin venyttää ja kummasti mulkoilee. Eiks se oo joku iskelmälaulaja.
Onko leif täysromani? Ei vaikuta ihan siltä. Mikko keikkaillut kauan Myrskylyhty -orkan kanssa tanssilavoilla.
Leif ja Roivainen parhaat, Hautaluoma ihan ok, Mäkeläinen ei yhtään mun makuun.
Näkyykö muilla tuon 4 kirjotus pienemmältä ?
Katson. Peltsi on ihana ja Lefa paras laulaja.
Mäkeläisen silmät pelottaa mua!!!
Roivainen on todella karismaattisen ja sydämellisen oloinen. Laulaa myös oikeen kivasti.
Roivainen on paras laulaja ja tulkitsija. Ja karismaattinen ja kiinnostava persoona.
miksi äsken tuli naisen laulua tohon päälle :D
Rainer Friman Twitterissä
On mielettömän upea tulkinta Teemu Roivaiselta. Omaa luokkaansa tähän asti.
Leif voittaa valoisuudessa,karismassa ei yllä muiden tasolle.
https://twitter.com/FrimanRaikku/with_replies
Tää pistehomma on ihan typerä. Siis se, että tuomaristo päättää, ketkä menee superfinaaliin ja myös lopullisen voittajan. Ja näyttää jo erittäin vahvasti siltä, että naistuomarit haluaa Roivaisen voittavan ja miestuomarit on Leifin kannalla. Naisia enemmän tuomaristossa, joten taitaa lopputulos olla selvä. Itse kyllä toivoisin Lefan voittavan tänä vuonna.
Lindeman laulaa ihan hyvin, mutta ei ole kehittynyt viime vuodesta yhtään. Roivainen on tuoreella asenteella ja omaperäisellä ja syvällä tulkinnalla mukana oleve kaveri. Toivoisin Roivaisen voittavan.
Ja mitä kummatta se Voutilainen on pitänyt tuonnekin tunkea pilaamaan hyvä ohjelma?
Lauralla näkyy "hieman" puvusta läpi :D
Nämä on tangomarkkinat. Vuosien saatossa kisassa on ollut paljon loistavia naislaulajia. Miksi he eivät laula tuolla tauolla, mitä kummaa Voutilainen tekee tuolla?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:42"]
Lauralla näkyy "hieman" puvusta läpi :D
[/quote]
Vähän nolo tuo tanko
Laura on nyt tainnut tajuta väärin: nää on tanGomarkkinat, ei tankomarkkinat...
Oli kyllä todella surkea taso miehissä tänä vuonna! Hirveitä karaokelaulajia kaikki. Ihmettelen suuresti tuota hehkutusta, jota tuomaristo toistaa kuin mantraa joka ikinen vuosi! Korviin koskee..