Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatella, että Suomessa hyväntuulisuus ja nauraminen on jotain kamalaa

Vierailija
10.07.2014 |

Eli pitäisi vaan murjottaa koko ajan, niin pidettäisiin normaalina. Huoh. :/

Ja koko ajan pitäisi valittaa jostakin ja penätä kovaäänisesti oikeuksiaan, ni sitten olisi niinku normaali.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naureskelet itseksesi tai edes hymyilet, katsotaan kuin hullua ja asentokin muuttuu valppaaksi pakenemaan. Sitten jos kailotat että olet humalassa ja hehkutat sitä humalatilaasi niin kaikki ympärillä heti rentoutuvat eivätkä enää kiinnitä sinuun huomiota. Se olikin vain humalassa, maailma palatui raiteileen eikä pelottavia asioita ole olemassa. Elämä jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa ei myöskään saa keskustella, tai olla ainakaan eri mieltä toisen kanssa. Sellaiset teot vaietaan kuoliaaksi, pyritään häpäisemään eri mieltä osoittanut, tai haetaan kannustusjoukko haukkumaan kohde. Argumentit eivät kestä, niiden tarkkuus ei kovin hyvä ja keskustelu lakkaa ensimmäiseen vasta-argumenttiin.

Vierailija
4/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mä taidan olla sitten ihan poikkeus. Olen luonteeltani paljon hymyilevä ja nauravakin, eikä se tunnu haittaavan ketään. Olen myös vilkas keskustelija ja usein eri mieltä muiden kanssa. Pidän henkilökohtaisuudet ja asian erillään, eli asioista ollaan eri mieltä, ei muuten. Työpaikkani on melko monikulttuurinen, asiantuntijoita on monesta eri maasta. Viihdyn!

Vierailija
5/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:40"]

Jos naureskelet itseksesi tai edes hymyilet, katsotaan kuin hullua ja asentokin muuttuu valppaaksi pakenemaan. Sitten jos kailotat että olet humalassa ja hehkutat sitä humalatilaasi niin kaikki ympärillä heti rentoutuvat eivätkä enää kiinnitä sinuun huomiota. Se olikin vain humalassa, maailma palatui raiteileen eikä pelottavia asioita ole olemassa. Elämä jatkuu.

[/quote]

Taitaa olla sun omaa kuvittelua, oletko vainoharhainen?

Vierailija
6/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:50"]

Tässä maassa ei myöskään saa keskustella, tai olla ainakaan eri mieltä toisen kanssa. Sellaiset teot vaietaan kuoliaaksi, pyritään häpäisemään eri mieltä osoittanut, tai haetaan kannustusjoukko haukkumaan kohde. Argumentit eivät kestä, niiden tarkkuus ei kovin hyvä ja keskustelu lakkaa ensimmäiseen vasta-argumenttiin.

[/quote]

Pyh!

Minä ainakin keskustelen aina kaikkien kanssa, ja olen eri mieltä jos olen, ei kai siitä muuten keskustelua oikein synnykään. Eikä koskaan ole kenenkään tarvinnut mitään apujoukkoja hakea :) 

Vierailija
7/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on totta. Itse tulen suvusta missä iloisia ihmisiä ja ollaan hyväntuulisia aika usein. Omassa työpaikassani tämä herättää ärsytystä. Asiakkailta saan kiitosta, mutta yksi työkaveri kerran sanoi, että työkavereilla voi tulla masentuneisuutta jos joukossa on joku tosi energinen ja pirteä tapaus. Eivät kuulema jaksa aina katsoa iloista naamaa. Olin aika järkyttynyt. Omaan positiivisen elämänasenteen  ja yritän olla ihmiselle ystävällinen. Pitääkö kaikkien olla naama vakavana? 

Vierailija
8/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 17:02"]

Tää on totta. Itse tulen suvusta missä iloisia ihmisiä ja ollaan hyväntuulisia aika usein. Omassa työpaikassani tämä herättää ärsytystä. Asiakkailta saan kiitosta, mutta yksi työkaveri kerran sanoi, että työkavereilla voi tulla masentuneisuutta jos joukossa on joku tosi energinen ja pirteä tapaus. Eivät kuulema jaksa aina katsoa iloista naamaa. Olin aika järkyttynyt. Omaan positiivisen elämänasenteen  ja yritän olla ihmiselle ystävällinen. Pitääkö kaikkien olla naama vakavana? 

[/quote]

Pysy aina omana itsenäsi ja ole iloinen siten kun se sinusta on luontevaa :) Itsekin saan kohdata milloin mitäkin väärinkäsityksiä tai ärtymystä iloisuuteni tähden, mutta kun en tahallani halua loukata tai mitään väärinkäsitystä tms. aiheuttaa, niin omapa heidän on ongelmansa. Olen iloinen jatkossakin :)

Vierailija
9/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha, et voi olla enää terveen näköinen. Bmi kyllä on aika totuudenmukainen. Jos siinä menee alipainon puoleen niin sit ei ole enää terve

Vierailija
10/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:57"]

Juu ja arvatkaapa vaan onko kiva asua ulkomailla tämä mentaliteetti verissä. Kohdellaan välillä kuin vajaaälyistä :(

[/quote]Esim missä?

Vierailija
11/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on itse uupunut ja ei mitenkään pirteällä fiiliksellä, silloin tuntuu iki-iloisten ihmisten seurassa olo siltä kuin he jotenkin tahallaan oikein korostaisivat sitä miten ihanasti he osaavat iloita elämästä. Jotenkin se oma alakulo vaan pahenee siitä. 

On hienoa että on olemassa ilopillereitä, mutta oma kokemukseni on että monet heistä ovat hyvin yksioikoisesti sitä mieltä, että 'koska minä olen iloinen, niin kaikki muutkin ovat varmasti nyt hyvin tyytyväisiä'. Eli voivat olla siinä ilossaan jyrääviä ja tilannetaju ei aina pelaa. 

Ilo on hyvä asia, mutta ei iloisuudella kaikkea elämän murhetta voi kuitata. 

Vierailija
13/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:57"]

Juu ja arvatkaapa vaan onko kiva asua ulkomailla tämä mentaliteetti verissä. Kohdellaan välillä kuin vajaaälyistä :(

[/quote]Esim missä?

[/quote] Joka paikassa, katso #22

Vierailija
14/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että suomalaiset eivät uskalla revitellä värikkäillä vaatteilla! Lähes kaikki kulkevat armeijanvihreissä, harmaissa tai mustissa vaatteissa. Minä rakastan värejä ja ostelen erikoisempia vaatteita netistä, jos/kun Suomen kaupoista ei värikkäitä kuteita meinaa löytyä. Kyllä päät kääntyvät tässä suuressa kaupungissa missä asun, ihmiset vahtaavat suu auki kun minulla on jotain muuta kun masentuneita pölynvärisiä perusvaatteita päällä.

Kaupungissa minua tuijotetaan tyyliin "kukahan tuokin luulee olevansa", mutta maalla esim. kotiseudullani ihmiset hymyilevät kun näkevät iloisia kuoseja. Pukeudun siksi näin koska värit antavat minulle voimaa.

Vierailija
15/24 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, tämä palsta on oiva osoitus tästä! Onni on väärin ,rakkaus on väärin ja kaikki on väärin!

Vierailija
16/24 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan. PItäs istua vaan hiljaa nurkassa, eikä pitää mitään meteliä. Tarkkailla itseään jatkuvasti ja vältellä hymyilyä. Etenkin ei kannata hymyillä. Se on kamalinta mitä suomalainen ihminen tietää, että joku vallan hymyilee. Tai nauraa, hekottaa, jollekin tyhmälle asialle. Niinhän ei saisi tehdä.

Ja mitään tyhmää ei saisi tehdä koskaan ikinä.

Mutta toisille saa nauraa niinku selän takana. Ja vähätellä muitten saavutuksia.

Vierailija
17/24 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/24 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto kuntoon, terve sellainen, silloin maailma on parempi paikka elää! Kukin miettiköön tykönään mitä se tarkoittaa.

Vierailija
19/24 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kannatais mennä katsomaan stand uppia. Kuulostatte niin masentuneilta.

Vierailija
20/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

av - palstalla keskustelun sävyä heikentää jatkuva ja toistuva provoilu sekä muutama ahkera ihmiskatkero. Ei pidä luullaa, että kyseiset kateelliset ja katkerat tapaukset mitenkään edustavat palstan koko lukijakuntaa.