Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaduin sitten seinää päin (oikeasti) ja naama mustana +muita vammoja

Vierailija
10.07.2014 |

Liukastuin sohvapöydän ja sohvan välissä olleeseen lätäkköln (koira tai minä ilmeisestitönässyt vesilasin pöydältä lattialle) ja kaaduin niin että polvi muljahti pikkasen paikaltaan, ranne on aikalailla toimintakyvytön, ja löin naamani joko sohvan käsinojaan tai seinään : hampaat huulesta läpi ja kulma niin pahannäköinen että varmasti mustuu puoli naamaa tosi pahasti. Vituttaa ihan älyttömästi, mulla on huomenna viimeinen työpäivä ennen lomaa, joten viikonlopuksi suunnitteilla juhlat. Nyt en pysty kävelemään, käyttämään kättä ja näytän hakatulta. Asun yksin enkä pysty tällä jalalla ajamaan autoa, joten makaan nyt tässä sohvalla ja mietin pitääkö Se tilata taksi ensiapuun vai pärjäiskö huomiseen.

Tuskimpa Tää ketään kiinnostaa, mutta halusin purkaa vitutukseni jonnekin

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää päälle ja heti. Lähtisin tarkistuttamaan vammat. Hammaslääkärinkin tilaisin.

Vierailija
2/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja sairaslomaa, ja ilmotus töihin että kesäloma siirtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän tässä miettiä miten helvetissä pääsen tonne pakastimelle kun toisen jalan liikuttaminen sattuu niin pirusti eikä kädelläkään voi ponnistaa. Tuntuu aika mahdottomalta päästä ylös saati pakastimelle asti. Kerään tässä rohkeutta yrittää. Tai sitten pitää soittaa taksi ja ilmeisesti joku huoltomies avaamaan sille ovi josen itse pääse ylös....damn

Vierailija
4/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita se taksi ja lähde päivystykseen! Hyvä että satuit samaan aikaan olemaan koneella ja pääsit kysymään tätä av:lta!

Vierailija
5/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kontata? Se saattaa onnistua kivusta huolimatta. Ja lääkäriin heti!

Vierailija
6/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkua.

Vierailija
7/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 20:16"]Soita se taksi ja lähde päivystykseen! Hyvä että satuit samaan aikaan olemaan koneella ja pääsit kysymään tätä av:lta!

[/quote]

Puhelin oli sohvapöydällä niinkuin aina, puhelimella olen netissä, ja puhelimella näin myös naamani (kamera You Know), ei siis ole konetta eikä peiliä tässä. Kai mä yritän päästä liikkeelle ja sinne ensiapuun, musta tuntuu että Tää huuli taitaa jopa tarvita tikkejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan