Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Thaimaalaista vaimoaan ylistävälle (ketju katosi)

Vierailija
06.07.2021 |

Jaa. Ihan oikein leijaili röyhtäisy? ;)

Provohan tämä, mutta harmillisen yleistävä.

Löytyy tälläisiäkin kun minä. En juo, enkä vetele kebabeja tai pitsoja. En juuri kyllä edes istuskele takapihalla, mutta trimmerin varressa olen kyllä ja rakastan remontoida (huonekalujen teosta ja entisöinnistä tapetointiin jne). Omna koti on kaunis ja kehuttu.

Lapset jo niin isoja, että jää aikaa puuhastella kaikenlaista kivaa.

Mitä ulkonäköön tulee niin olen vaalea ja hiukset takapuoleen saakka, normaalipainoinen, pidän liikunnasta (enemmän pelit, uinti, tanssi, hyötyliikunta kun kuntosalilla pakertaminen).

Ikääni luullaan järjestäen ainakin 10 vuotta nuoremmaksi ja jotkut naiset haikeana toteavat ääneen, ettei minulla ole ryppyjä.

Olen puhelias ja iloinen sekä positiivinen, nautin hyvin pienistä asioista ja valmis tekemään itse kun jotakin haluan. Olen haaveillut minitalosta mahdollisimman omavaraisesti eläen. En silti ole kuin perustyyppi luonnonsuojelua ajatellen. Erottelen lasin, pahvin, biojätteen, lehdet ja sekajätteen ja siinä se. Vaatteita en heittele roskiin enkä muutenkaan kukuta turhaan vaan kierrätän, mutta toki rakastan kauniita asioita ja hyvää tuoksua sekä kynttilöitä. Kotona mukavuus ja puhtaus on tärkeintä. Pidän eläimistä.

Luen Akua ja Glorian koti-lehteä jne.

Viihdyn itsekseni, mutta yleensä jos minua mua lähestyy mies niin he on paljon nuorempia kuin minä. Aiemmin en ollut valmis vakavaan suhteeseen kun mies oli 10v nuorempi, mutta nykyään minua ei haittaisi sellainen vaan tekisin oman mieleni mukaan. Olen siis kasvanut ulos en minä voi-tuskailusta. Ja jollekin kuka nyt on vielä moisen ajattelutavan vanki niin kerron miesten olleen aivan suomalaisia ja tosissaan muuttamassa yhteen.

Voisin kertoa muutakin, mutta ap:lle vaan kun on niin kapeakatseinen sillä tiedän nykyään olevan enenevissä määrin kaltaisiani naisia ja toivottavasti loputkin uskaltautuu kuorestaan ulos. :)

Jokainen tekee ratkaisunsa ja Thaimaalaisessa naisessa on omat pidättyväisyytensä. Eikä kukaan ole täydellinen.

Oppiminen on kuitenkin hyve ja toivoisin ap:n oppivan avarakatseisemmaksi, etenkin kun sen pitäisi olla turvallista sieltä oman kumppanin rinnalta.

Maailmassa on paljon kauniita naisia eikä yksi kebeb tai olut ketään välittömästi rumenna. Ainoastaan tekee arvostelijasta vähemmän viehättävän persoonan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokit trollia sortumalla selittelyyn.

Vierailija
2/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut aloitusta kokonaan, mutta ensimmäisistä parista rivistä sen verran, että täällä on joku peräkammaripoika, joka on näköjään keksinyt uuden copypaste-loukkauksen. Tuo pihalle haiseva röyhtäys mainittiin jo muutama päivä sitten. Oliko nytkin kyse vaimosta, joka kokkasi "ilman yläosattomia"? :D 

Vierailija
4/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sen vaimon lähisukulainen on sairastunut "vakavasti" ja pitää heti lähettää rahaa sinne sairaalakuluja varten? Tai toki kotitalo on voinut vaikka palaa tms ja rahaa on oitis lähetettävä korjausta varten?

Nämä on niiiiiiin vakiokikkoja joilla rahaa kypärään suvulle.

Vierailija
5/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerätään lähisuvulle.

Vierailija
6/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut aloitusta kokonaan, mutta ensimmäisistä parista rivistä sen verran, että täällä on joku peräkammaripoika, joka on näköjään keksinyt uuden copypaste-loukkauksen. Tuo pihalle haiseva röyhtäys mainittiin jo muutama päivä sitten. Oliko nytkin kyse vaimosta, joka kokkasi "ilman yläosattomia"? :D 

Jos jotakin rakastaa niin rakastaa.mitä väliä sillä onko puoliso Thaima ,kiina,turkki, Usa.Jos toisia rakastavat ja ovat toislle vakka ja kansi.ps.Minäkin ajatelin aloiteen tekiä veti jutunsa omasta päästän.Mitä se kenelekään kuluu todella, mistä maasta on vaimo tai puoliso?

Vierailija
7/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotakin rakastaa niin rakastaa.mitä väliä sillä onko puoliso Thaima ,kiina,turkki, Usa.Jos toisia rakastavat ja ovat toislle vakka ja kansi.ps.Minäkin ajatelin aloiteen tekiä veti jutunsa omasta päästän.Mitä se kenelekään kuluu todella, mistä maasta on vaimo tai puoliso?

Eikö sitä rakkautta voi osoittaa ihan vain kehumalla sitä puolisoa. Miksi samalla pitää haukkua muut naiset? Ei kuulosta minusta kovin hääviltä rakkaudelta. 

Vierailija
8/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika erikoista rakkaudentunnustusta kun kirjoittaa vaimonsa kokkaavan koko ajan alasti ja kuinka "ottaa" tämän eri paikoissa takaapäin

Meinaan, että kyseinen trollaaja ei vaikuta arvostavan aasialaisiakaan naisia ollenkaan - stereotyyppisesti esittää heidät alistuvaisina ja kuuliaisina, suorastaan mykkinä esineinä ("perinteisinä naisina"...)