Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen eksä laittoi yhtäkkiä välit poikki

Vierailija
06.07.2021 |

Satuin viikko sitten ohimennen kysymään, onko mies ollut enää tekemisissä eksänsä kanssa (heillä on paljon yhteisiä tuttuja). Mies sitten vastasi, että eivät ole enää väleissä, eksä laittoi kuulema joku aika sitten välit poikki. Koitin kysellä että miksi ja milloin, niin hän vaan vastasi ympäripyöreästi että ei tiedä eikä muista tarkkaa aikaa, ja kehotti lopettamaan kyselemisen.

Eikö tuo ole vähän outoa että yhtäkkiä laittaa välit poikki, kun miehen puheiden mukaan eivät pitkään aikaan ole olleet juurikaan tekemisissä, edes samassa kaveriporukassa? Tulee väkisinkin mieleen että jompikumpi on ehkä yrittänyt saada toisen takaisin, ja tämä eksä ei ole sitten keksinyt muuta keinoa kuin rikkoa välit kokonaan.

Silti tämä eksä kyllä edellleen miehen kavereiden kanssa pyörii, mitä olen somessa kuvia huomannut. Viimeksi viime viikonloppuna.. Outoa jos ei olisi sitten myös poikaystäväni kanssa tekemisissä, kun hänen kauttaan alunperin tutustuikin näihin ihmisiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa, vaan ex ja miehesi ovat menneet elämässään eteenpäin. Niin sen kuuluukin mennä.

Vierailija
2/5 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole outoa, vaan ex ja miehesi ovat menneet elämässään eteenpäin. Niin sen kuuluukin mennä.

Silti ex on kokoajan miehen kavereiden kanssa tekemisissä. Jospa he ovatkin jo taas väleissä, onhan tästä jo aikaa kun ovat laittaneet välit poikki, satuin vain viikko sitten asiasta kuulemaan. Minua mies ei ole näihin ystäviinsä tutustuttanut, toisinkuin exänsä silloin kun olivat yhdessä..

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiri pieni pyörii.

Vierailija
4/5 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti ex on kokoajan miehen kavereiden kanssa tekemisissä. Jospa he ovatkin jo taas väleissä, onhan tästä jo aikaa kun ovat laittaneet välit poikki, satuin vain viikko sitten asiasta kuulemaan. Minua mies ei ole näihin ystäviinsä tutustuttanut, toisinkuin exänsä silloin kun olivat yhdessä..

- Ap

No, nehän ilmeisesti on sen exänkin kavereita. Mikä siinä on sulle ongelma?

Vierailija
5/5 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

No, nehän ilmeisesti on sen exänkin kavereita. Mikä siinä on sulle ongelma?

Mietin vaan että tuskimpa mies ei nää exäänsä kun liikkuvat samoissa porukoissa.. Tiedä vaikka viime viikonloppunakin mies olisi ollut heidän kanssa mökillä, ei nimittäin ainakaan minun kanssa ollut. Ja miksi mies ei halua minua tutustuttaa kavereihinsa niinkuin halusi exänkin.

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi