Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan mun työtä ja työpaikkaa

Vierailija
10.07.2014 |

Pomo on burnoutissa oleva yrittäjä, saattaa alkaa ryyppäämään kesken päivän ja soittaa aamulla työntekijöille tulisiko joku tuuraamaan kun on rapulassa. Työkaverit on kaksinaamaisia paskoja, ryhmähenki on surkea. Asiakkaat on vittumaisia, viimeksi tänään asiakas alkoi aukomaan mulle päätä ja haukkui mut aivan syyttä. Inhoan tätä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi uusi. eivät noi ole sun ongelmia tai vastuulla.  jos asiakas alkaa vittuilemaan sano ettet tiedä ja että tässä on omistajan numero.   

Vierailija
2/5 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä ei ihan noin vaan saa uutta työpaikkaa, tämäkin oli kiven alla.

Suoraan vittuiluun ja haukkumiseen on paha vastata etten tiedä, siis aivan henkilökohtaisuuksiin menevään. Joka aamu inhoan tuonne menoa ja pois tullessa tekisi mieli itkeä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
4/5 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömönäkin on parempi kuin kärsiä tuollaisesta, joku päivä et pysty menemään mihinkään töihin ilman ahdistusta jos jäät kärsimään moisesta!

Ravintola-alalla saa kyllä työpaikan helpostikin ; )

Vierailija
5/5 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:44"]Työttömönäkin on parempi kuin kärsiä tuollaisesta, joku päivä et pysty menemään mihinkään töihin ilman ahdistusta jos jäät kärsimään moisesta!

Ravintola-alalla saa kyllä työpaikan helpostikin ; )

[/quote]

Työttömänä saan neljä kertaa vähemmän rahaa joten pakko olla töissä. Ja töitä ei ole enää jäljelläkään kuin ensi kuun loppuun. Pakko sinnitellä mutta paskaa se on. Tänään pomo huusi mulle kun leikkasin kurkkuja että älä leikkaa, kyllä tänne tulee muita töihin niin ne voi leikata kun muuten istuvat vain ulkona. Kimpoilee ihan pienistä asioista kun on ihan loppu tuohon bisnekseen.

Ap