Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Simpukka treenikuulat, apua!

Vierailija
10.07.2014 |

Ostin tollaset lantiopohjalihasten treenaukseen ja viikko sitten kokeilin ekan kerran ja sain pidettyä n. 20min ennen kuin ne tippui.. Kokoajan parani aika, mutta tänään kun kokeilin niin tuntui, ettei ne tipu enää millään, vaikka lihakset on rentona. Piti kaivaa pois, eikä tarvinnut tehdä oikeestaan mitään koko aikana kun ne oli sisällä. Ne ei vaan tipu ollenkaan. :( Missä vika? Teenkö nyt jotain ihan väärin? Aluksi kai toimi niinkin piti?

Ajattelin, että noilla ois helppo treenata paikkoja tiukemmaks kun oon kuitenkin jo 2 lasta alateitse synnyttänyt. Mutta en vaan tunnu osaavan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan auttaa?

Vierailija
2/5 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää laittaa ihan siihen emättimen suuaukolle. Ei se mitään hyödytä tunkea sinne ylös. Jätä siihen suulle ja nostelet eestaas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 12:37"]Ne pitää laittaa ihan siihen emättimen suuaukolle. Ei se mitään hyödytä tunkea sinne ylös. Jätä siihen suulle ja nostelet eestaas.

[/quote]

Pitääkin koittaa.. Laitoin vissiin johonkin 4 sentin syvyyteen aiemmin, mutta en kyllä saanut liikutettua niitä vaikka selvästi tunsin, että lihakset niitä yrittää nostaa kun tein harjoituksia.. Paikat oli kosteat, mut voisin kokeilla vielä liukkaria lisänä..

Vierailija
4/5 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun laitoin alemmas ja liukkaria niin edelleen ei tipu mihinkään, vaik ei mitään tekis, mutta kun nostan lihaksilla ne nousee sinne missä aiemminkin oli eikä tipu.. Liukkarin kanssa saan kyllä ponnistettua ne alas takaisin ja siitä taas ylös, eli nyt taitaa toimia kun saan niitä liikuteltua. Mä vaan luulin, että tarkoitus oli pitää niitä sisällä lihaksilla, eikä ponnistaa alas ja nostaa taas ylös. :D Tyhmä minä. Mä tosiaan luulin, että niiden kuulu itsestään valua alemmas kun niissä on ne painot..

Tais ainakin lähtökohta olla mulla surkee kun alkuun itestään valu alas jos ei pitänyt lihaksilla ylhäällä. :S

Vierailija
5/5 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tosiaan KIITOS :)