Kotona nyhjöttäjät!
Mitä olet tehnyt tänään ja onko sinulla huono omatunto vain kotona olemisesta?
Kommentit (24)
Ei ole huono omantunto, olen saikulla ja flunssassa. Pyykit sain tungettua koneeseen. :)
VAIN kotona olemisesta? :D
Juu, kotona olen tosiaan nyhjöttänyt ihan koko aamun!
2,5v uhmiksen perässä sen jälkiä siivoten, 8 kuulla raskaana, pyykit on pesty ja laitettu kuivamaan, lasten vaatekaappi, liinavaatekaappi ja oma vaatekaappi käyty läpi turhista ja järjestelty jotta tulevan vauvan vaatteetkin mahtuu johonkin. Seuraavaksi alan tiskaamaan ja imuroimaan, laitan ruoan, taiteilen lapsen päiväunille ja sitten ehkä istahdan alas juomaan kaffet.
Yllättävän rankkaa muuten tämä kotona nyhjöttäminen ;)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 12:19"]
Nyhjöttäjät? Kotona olen ollut koko aamun, enkä ole nyhjöttänyt hetkeäkään :) Ei ole huono omatunto. Ei kai ihmisen mitta ole se, mitä hän tekee kotinsa ulkopuolella.
[/quote]
Miksi vastasit, kun et ole kotonanyhjöttäjä????
Täällä on kotonanyhjöttäjä. Ei minulla huono omatunto ole, mutta vähän sellainen ärsyttävä fiilis kun (taas!) istun vaan kotona, koneella. Mutta en yhtään tiedä mitä muuta tekisin... Kaikki muut tekevät jotain ja ei huvittaisi yksin lähteä kaupungille vaeltelemaan..
Ei pätkääkään huono omatunto. Pitäisikö olla, ja miksi? Onko vastakohta kylässä luuhaajat, tai ulkona hilluvat. Onko näissä joku paremmuusjärjestys....
Olen ehtinyt tekemään vain lounaan. Heräsin vasta kymmeneltä ja lähes heti rupesin kokkaamaan. Nyt sitten olen tässä sulatellut sitä lounasta.
Tämän päivän nyhjöttämisestä ei ole vielä huono omatunto, mutta kyllä se vielä illalla tulee. Olen nyhjöttänyt kotona 1,5kk eli koko kesän. Ei harrastuksia eikä kavereita, niin lamaantuneena istun kotona.
Joo, yritin viritellä tästä keskustelua eilen, mutta kukaan ei innostunut.
Olen nyhjöttänyt nyt aamukymmenestä. Mies lähti töihin. Teinit nukkuvat n. klo kahteen. Yritän saada selvää ympäristökatastrofista Kokemäenjoessa, joka virtaa tossa ikkunan alla, mutta en löydä mitään järkevää. Kaikki on lomalla ja niin minäkin. Pitäis vaan saada lomafiilis, mutta yö meni murehtiessa maailman menoa ja nyt ei jaksa edes pyykkiä laittaa koneeseen. Ei ole mitään lomaohjelmaa, rahaa on vähän. Tuntuu, että pitäis olla jossain muualla. Tai ainakin tehdä jotain järkevää. Ja päätä särkee...
Nyt olen töissä, mutta nyhjötän kyllä kotona aina kun siihen on mahdollisuus.
Eikä siitä koskaan tule huono omatunto. Miksi tulisi?
Normaalisti en siis saa aikaan kuin pakolliset safkat pöytään, joskus siivousta tms fiksua, päivän mittaan ei vielä omaatuntoa kolkuta, mutta illalla se iskee aina päälle, jolloin "lupaan" itselleni, että huomenna teen tosin... joo niin varmaan.
Joo, toi kotonanyhjöttäminen on eri asia kuin kotoilu. Jos on mielekästä tekemistä ja hyvä vire, on ihanaa olla kotona. Mut se ei oo nyhjöttämistä. Nyhjöttäminen on sitä, kun pitäis tehdä jotain, mutta ei saa aikaiseksi. Ei huvita. Harmittaa, että kaikki muut on jossain muualla tekemässä jotain kivaa. Voimaton ja väsynyt olo.
9
Mullon loma nyt, nyhjötän nyt niin paljon kuin vaan tunteja riittää. Pari viikkoa niin saa taas jouluun asti lentää tukka putkella aamukuudesta iltaysiin. Ei kiinnosta nyt kun ei ole pakko.
Minulla on lomalla ja aurinkoisena päivänä kotona olemisesta huono omatunto, vaikka tekisin kotitöitä tms. Tuntuu, että aika menee hukaan ja muksutkin pitäisi viedä ulos ja ihmisten ilmoille.
ap
Mä heräsin vasta nyt. Lenkillä käyn. Teen valmisruokaa. Muuten vaan nyhjötän. Pitää kuule nyhjöttää ja levätä aina ku voi!!! Ei saa rehkii.
Joo, totta, aurinkoisuus vielä lisää sitä nyhjöttämisen tuntua. Kallis aurinkoinen aika vain valuu hukkaan... Pitäisi saada D-vitamiinia ja rusketusta!! Ja sitten vain istuksii koneen vieressä ja naputtelee jotain jonninjoutavaa... Olet jo pitkällä, kun olet saanut tehtyä kotitöitä, ole ylpeä itsestäsi!
Onpas ap:lla asiat huonosti kun pitää tämmöisillä lapsellisilla aloituksilla yrittää parantaa omaa oloaan.
Olen nyhjöttänyt, aamulla viiden jälkeen pääsin vasta nukkumaan, ja nousin ylös puoli yhdentoista aikaan, tein ruokaa kun mies tuli töistä ruokatunnille, nyt suunnittelen käyväni suihkussa ja meneväni lasten kanssa ulos, ulkona ei ole kuitenkaan enää niin kuuma kuin tässä pari päivää oli.
Nyt lomalla olen mielelläni kotona. Käyn vain pakolliset asiat suorittamassa kodin ulkopuolella, koska töissä ollessani joudun liikkumaan paikasta toiseen (kotihoito)
Jos saan olla kotona, niin en lähde mihinkään. Koti on ihmisen paras paikka ; )
Kotona saa nyhjöttää kunhan ei Kelan tuella tahallaan elele.
Häh? Musta toi oli hyvin neutraali aloitus, jopa hyväntuulinen. Täällä on hauskaa kun huomaa, että muidenkin sanomiset tulkitaan tosi monella tavalla. Että en ole ainoa, joka saa olla selittelemässä etten mä sitä noin tarkoittanut. (Asperger-diagnoosia ei löydy multa)
Oon joo nyhjöttänyt ja että mä nautin! Katsellut höpöhöpöä digiboksilta, syönyt herkkuja, naureskellut naapureille, joilla kuuluu olevan vähemmän leppoisa lomatunnelma. Parit päiväunetkin olen ehtinyt ottaa, lorviminen ottaa voimille. Arvata saattaa, että ei ole huono omatunto.
Mulle nyhjöttäminen ei ole pakko, muitakin vaihtoehtoja löytyisi, mutta välillä tämä on vaan niin mahtavaa!
Nyhjöttäjät? Kotona olen ollut koko aamun, enkä ole nyhjöttänyt hetkeäkään :) Ei ole huono omatunto. Ei kai ihmisen mitta ole se, mitä hän tekee kotinsa ulkopuolella.