"Tiina Tuppurainen väritti sateenkaarisuojatien liiduilla Triplan eteen – ”Jos joku haluaa laittaa minut putkaan siitä hyvästä, niin antaa mennä”
Rohkea teko, iso peukku! Tämänkin palstan öyhöille tekisi hyvää tarkastella uudestaan suhtautumistaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin.
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tiina-tuppurainen-varitti…
Kommentit (275)
Sitä on monenlaista vouhottajaa maan päällä...
Juuri sateenkaarisuojatietä olenkin aina odottanut. Viimeinkin elämäni on arvokasta, ja olen tasa-arvoinen, kiitos sateenkaarisuojatien.
T: Gaymies
Öyhöttäjä sai erektion nähdssään otsikon, minkä aihetta voi paheksua taas.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sateenkaarisuojatietä olenkin aina odottanut. Viimeinkin elämäni on arvokasta, ja olen tasa-arvoinen, kiitos sateenkaarisuojatien.
T: Gaymies
Gaynmies on sarkasmin ystävä niin kuin kaikki keski-ikäiset vitt tumaiset naiset nykyään.
"Tuppurainen perehtyi selvityksiin siitä, ovatko sateenkaarisuojatiet liikenneturvallisuusriski. Tuppuraisen läpikäymissä selvityksissä ei havaittu yhteyttä turvallisuuden vähenemisen ja sateenkaarisuojateiden välillä.
”Johtopäätökseni oli, että päätös sateenkaaren värien poistamisesta suojatiestä Turussa oli puhtaasti homofobinen.”
Ääliö! Juuri maalaamalla noiden valkoisten raitojen päälle värejä, viritelmästä tulee laiton! Jos olisi jättänyt valkoiset raidat maalaamatta ja sen sijaan maalannut niiden välit (tummat kohdat) väreillä, se olisi ollut vielä lain kirjaimen mukainen! Nyt poliisilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sakottaa ja poistaa töhryt!
Vierailija kirjoitti:
Öyhöttäjä sai erektion nähdssään otsikon, minkä aihetta voi paheksua taas.
Tämä. Vähemmistöjen oikeudet eivät ole koskaan tulleet pelkällä kivalla keskustelulla, vaan siihen on tarvittu TEKOJA.
-ap
Miten tuo auttaa Ristoa?
Risto tuli kaapista nelikymppisenä, sai rakkaaltaan hivin ja koki väkivaltaa
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/risto-tuli-kaapista-neli…
Lesbo vaikuttaa narsistiselta eikä välitä ilmastomuutoksesta:
"Niin Torontossa kuin San Fransiscossakin matkustellessaan Tuppurainen on törmännyt vastaaviin sateenkaarisuojateihin."
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä kantturat kykeni ennen elämään ja hengittämään kun eivät voineet huomiohuorata netissä. Paras olisi jos näihin ei reagoitaisi mitenkään.
Paitsi sinä saat reagoida.
Asiaan sen kummemmin kantaa ottamatta nuo värjäilyt voi tuoda yllättäviä ongelmia ratsastajille.
Minä kivitin naapurin ikkunat, koska naapuri on veemäinen ihminen. Senkus laitat te linnaan! Yes we can!
”Poisto on puhtaasti homofoobinen”.
Mistä näitä järjen jättiläisiä sikiää?
Joillekin on vaan niin vaikeaa tajuta, että tieliikennesäännöillä halutaan turvallisuutta kaikille tiellä liikkujille - ei osoittaa tukea pienelle marginaalille väestöstä.
Töhrin bussipysäkit ja rakennusten seinät sateenkaarilla. Se tekee minusta paremman ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin kyllästynyt kaikenlaiseen tuputukseen, että rupeaa v tuttamaan aina kun jossain näkyy sateenkaarililipun värit tai joku mainitsee lgbt-oikeudet.
Ennen suhtautumiseni oli neutraali, mutta nykyään, kiitos tuon pakotuksen, lähinnä vain ärsyttää.
Sisäistetty homo- ja transfobia, not cool.
Mä alan kassalla spraysumuttaa asiakkaiden ostoksia sateenkaaren värein. Koska ai cän ja ootte homofoobisia. Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin kyllästynyt kaikenlaiseen tuputukseen, että rupeaa v tuttamaan aina kun jossain näkyy sateenkaarililipun värit tai joku mainitsee lgbt-oikeudet.
Ennen suhtautumiseni oli neutraali, mutta nykyään, kiitos tuon pakotuksen, lähinnä vain ärsyttää.
Tämä.
Typerä teko, reppana haluaa vain huomiota.