Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Tiina Tuppurainen väritti sateenkaarisuojatien liiduilla Triplan eteen – ”Jos joku haluaa laittaa minut putkaan siitä hyvästä, niin antaa mennä”

Vierailija
06.07.2021 |

Rohkea teko, iso peukku! Tämänkin palstan öyhöille tekisi hyvää tarkastella uudestaan suhtautumistaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin.

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tiina-tuppurainen-varitti…

Kommentit (275)

Vierailija
1/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä teko, reppana haluaa vain huomiota.

Vierailija
2/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on monenlaista vouhottajaa maan päällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sateenkaarisuojatietä olenkin aina odottanut. Viimeinkin elämäni on arvokasta, ja olen tasa-arvoinen, kiitos sateenkaarisuojatien.

T: Gaymies

Vierailija
4/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyhöttäjä sai erektion nähdssään otsikon, minkä aihetta voi paheksua taas.

Vierailija
5/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rohkeaa tuossa on?

Vierailija
6/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sateenkaarisuojatietä olenkin aina odottanut. Viimeinkin elämäni on arvokasta, ja olen tasa-arvoinen, kiitos sateenkaarisuojatien.

T: Gaymies

Gaynmies on sarkasmin ystävä niin kuin kaikki keski-ikäiset vitt tumaiset naiset nykyään.

Vierailija
7/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuppurainen perehtyi selvityksiin siitä, ovatko sateenkaarisuojatiet liikenneturvallisuusriski. Tuppuraisen läpikäymissä selvityksissä ei havaittu yhteyttä turvallisuuden vähenemisen ja sateenkaarisuojateiden välillä.

”Johtopäätökseni oli, että päätös sateenkaaren värien poistamisesta suojatiestä Turussa oli puhtaasti homofobinen.”

Ääliö! Juuri maalaamalla noiden valkoisten raitojen päälle värejä, viritelmästä tulee laiton! Jos olisi jättänyt valkoiset raidat maalaamatta ja sen sijaan maalannut niiden välit (tummat kohdat) väreillä, se olisi ollut vielä lain kirjaimen mukainen! Nyt poliisilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sakottaa ja poistaa töhryt!

Vierailija
8/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öyhöttäjä sai erektion nähdssään otsikon, minkä aihetta voi paheksua taas.

Tämä. Vähemmistöjen oikeudet eivät ole koskaan tulleet pelkällä kivalla keskustelulla, vaan siihen on tarvittu TEKOJA.

-ap

Vierailija
9/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo auttaa Ristoa?

Risto tuli kaapista nelikymppisenä, sai rakkaaltaan hivin ja koki väkivaltaa

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/risto-tuli-kaapista-neli…

Vierailija
10/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo vaikuttaa narsistiselta eikä välitä ilmastomuutoksesta:

"Niin Torontossa kuin San Fransiscossakin matkustellessaan Tuppurainen on törmännyt vastaaviin sateenkaarisuojateihin."

Vierailija
11/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä kantturat kykeni ennen elämään ja hengittämään kun eivät voineet huomiohuorata netissä. Paras olisi jos näihin ei reagoitaisi mitenkään.

Paitsi sinä saat reagoida.

Vierailija
12/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan sen kummemmin kantaa ottamatta nuo värjäilyt voi tuoda yllättäviä ongelmia ratsastajille. 

Vierailija
13/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kivitin naapurin ikkunat, koska naapuri on veemäinen ihminen. Senkus laitat te linnaan! Yes we can!

Vierailija
14/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Poisto on puhtaasti homofoobinen”.

Mistä näitä järjen jättiläisiä sikiää?

Vierailija
15/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on vaan niin vaikeaa tajuta, että tieliikennesäännöillä halutaan turvallisuutta kaikille tiellä liikkujille - ei osoittaa tukea pienelle marginaalille väestöstä.

Vierailija
16/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töhrin bussipysäkit ja rakennusten seinät sateenkaarilla. Se tekee minusta paremman ihmisen.

Vierailija
17/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin kyllästynyt kaikenlaiseen tuputukseen, että rupeaa v tuttamaan aina kun jossain näkyy sateenkaarililipun värit tai joku mainitsee lgbt-oikeudet.

Ennen suhtautumiseni oli neutraali, mutta nykyään, kiitos tuon pakotuksen, lähinnä vain ärsyttää.

Sisäistetty homo- ja transfobia, not cool.

Vierailija
18/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan kassalla spraysumuttaa asiakkaiden ostoksia sateenkaaren värein. Koska ai cän ja ootte homofoobisia. Kaikki.

Vierailija
19/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen muija.

Vierailija
20/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin kyllästynyt kaikenlaiseen tuputukseen, että rupeaa v tuttamaan aina kun jossain näkyy sateenkaarililipun värit tai joku mainitsee lgbt-oikeudet.

Ennen suhtautumiseni oli neutraali, mutta nykyään, kiitos tuon pakotuksen, lähinnä vain ärsyttää.

Tämä.