Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hermoilee jatkuvasti

Vierailija
10.07.2014 |

Kiroilee jatkuvasti pienen poikamme aikana, reuhaa jos joku vähänkin vastustaa, jos neuvon jossain vetää kilarit.. Eilenkin lähdettiin kaupasta ja sanoin miehelle sanatarkasti näin: " pitäisikö nuo limsapullot siirtää johonkin muualle, ettei vahingossa kaadu pojan päälle esim liikenneympyrässä, se ei saa niitä itse nostettua ja minä en etupenkiltä käsin niitä voisi siirtää ja sinäku ajat.." kyseessä oli Lidlin kuuden pullon pakkaus eli raskas. Ajattelin pojan parasta ja sain kamalat huudot siitä että aina puhun niinku kaikki p*ska olisi jo tapahtunut. Huoh

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermoilu on pikkasen eri asia kuin kilahtaminen...

Vierailija
2/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 11:30"]Hermoilu on pikkasen eri asia kuin kilahtaminen...

[/quote]

niin no nin. Sitten kun loukkaannuin siitä että se huusi alko moittimaan että kun taas pidetään mykkäkoulua ja valitan kokoajan. Sanoin että mullakin alkaa mennä hermot siihen että mitään asiaa ei voi edes rauhallisesti sanoa kun kaikesta pitää vetää jotaki sanomista vastaan niin jatko vaan syyllistämistä siitä,että mietin aina pahinta mitä voi sattua. se ei vissiin käsitä että se on ihan hyvä ennalta ehkästä,eikä aina jättää miettimättä kuten itse tekee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän tuntuun mun lasten isä kans meuhkas joka pikku asiastakin,veti hirveet kilarit naurettavista jutuista! Esim. Pyysin häntä auttamaan enempi kotitöissä ja lasten hoidossa. Miehellä oli tapana nukkua joskus paritkin päikkärit päivässä! (Huom TYÖTÖN) tästähän soppa syntyi kun en kuulemma ymmärrä miten raskasta hänellä on kun tänäänKIN herännyt JO klo 11:00!!! Lapselle kun alko karjumaan että"saatanan lehmä ole turpa kiinni!" Käskin poistumaan ja potki makkarin oven paskaksi ja ulko oveakin jäi paiskomaan että koko rappu raikas...

Herätti minut keskellä yötä haukkuakseen miten paska ja typerä ihminen oon kun en osaa edes vessapaperia laittaa oikein päin!

Aina sai olla varuillaan miten jonkun asian ilmaisi ,mikä oli turhaa sillä väänsi kaiken ihan kaiken jolkakin tapaa vittuiluks ja päänaukomiseks. Kuten se kun erehdyin kysymään "paljonko kello on?" Sain vastaukseni "saatanan idiootti mitä sä multa kysyt kato kaukkiksella txt teeveestä!!!!!!!??!!!"

Oha näitä jos jaksas luetella...

Vierailija
4/7 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen väkivallan hälytyskellon pitäisi soida jo aika kovaa...! Jaksatko oikeasti kuunnella tuollaista, ja altistat lapsenkin sille? Ihan oikeasti, tuo ei ole normaalia, kunnioittavaa aikuisen ihmisen käytöstä.

Vierailija
5/7 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ollut aina lyhytpinnainen vai onko tämä uusi ilmiö? Voisko siinä olla takana joku muu paine, joka lyhentää pinnaa? Masennuskin voi ilmetä muuttuneena mielialana. Kannattaisiko teidän miettiä jotain pariterapiaa missä voisi ehkä avata lukkoja?

Vierailija
6/7 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitä ehkä itse tiedosta mutta käytöksesi voi olla negatiivista energiaa lietsovaa, mikä pitkällä aikavälillä voi johtaa tähän "hermoiluun". Joskus vika löytyykin siitä, joka tuijottaa sinua peilistä.

Vierailija
7/7 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö yhtään ajattele lapsiasi, kun tuollaista siedät?? Itse voit olla potkittu koira, mutta vain huono vamhempi katselee oman lapsensa kärsimystä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi