Yön virallinen miksi olet hereillä - ketju
Ap on sairauslomalla räkätaudin ja kuumeen takia, eikä saa unta kun nenä vuotaa ja kurkkua särkee.
Kommentit (63)
Ned-Arg
Olin tosin nukkumassa pari tuntia ennen peliä, muuten ei tätä peliä klo 6.00 herätyksellä katsottaisi. #unikeko
Mökillä oon ja nukkuminen tuntuu ajan hukkaan heittämiseltä varsinkin jos nukkuu ennen kahta...
lomalla kiva valvoa, seuraan samalla jalkapalloa:). tosin huomenna on reissuun lähtö, eli pitäis nukkua jo. mutta ei tuota peliä viitsi jättää enää kesken. siis pelin seuraamista:).
Jalkapallo + flunssa valvotuttaa ja muutenkin tykkään olla kesäöisin hereillä.
Ei väsytä vielä. Unirytmi on aina tällainen, myöhään nukkumaan ja aamupäivällä herätys. Nyt joudun kuitenkin hieman aiemmin menemään nukkumaan, kuin muina öinä, kun aamulla on aiemmin herätys ja menoa. Enkä tykkää yhtään...
Katson peliä. Mutta tuskin tässä saunassa uni tulisi muutenkaan :D
En yleensäkään nuku vielä tähän aikaan. Pitäis kyllä, mutta uni ei tule. Aamulla herätys klo 7-7:30 ja töihin.
No sitähän tässä itseltänikin kyselen. Saiskohan sitä nukuttua, vaikka telkka huutaa? Iho on nihkee... Vatsa on liian täynnä. Enkä mää eilenkään menny nukkumaan aikasemmin...Tai geeneistähän se varmaan riippuu, ei mun isäkään mee koskaan ennen kahta...
Iltavuorossa tämä viikko... ihanaa tulla kotiin kun voi surffailla,syödä ja katsoa telkkua yön hiljaisuudessa.
Ja pallo vaan jatkuu. Eihän tässä pääse ennen rankkareita nukkumaan.
pääsin töistä reilu tunti sitten,ajoin kotiin ja kävin suihkussa, nyt viimeiset surffailut ennen nukkumaanmenoa!
Nuorimmainen valvotti ja vasta äskettäin nukahti. Nyt pääsee itsekin nukkumaan.
JALKAPALLO