mistä mä tiedän onko yks ihminen kuollut?
Numeroa ei löydy. Osoitepalvelu antaa tyhjää.
??
Kommentit (25)
Jos et tiedä niin varmaan et kuulu heihin joiden pitäisikään tietää :/ kuolleille rauha
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:52"]
Sama juttu mulla. Ukko ei kuulu kirkkoon, en tiedä osoitetta, puhelinnumero ollut aina salainen. Ukon ainoa poika kuollut, muista sukulaisista minulla ei ole mitään tietoa. Ainoastaan huhuja olen kuullut, että olisi vainaa, toiset taas väittävät ukon elävän. Ei asia minua niin paljoa kiinnosta, että haluaisin tiedosta kovin paljoa maksaa.
[/quote]
Ukko? sun exäs, isä vai...?
[/quote]Täytyy olla ex kun "Ukon ainoa poika kuollut, muista sukulaisista minulla ei ole mitään tietoa", vaikka muuten minäkin olisin ukkoa veikannut isäksi.
Ja olenpa käytännössä kuullutkin "jaa, ukko on sitten vissiin kuollut" kun mentiin surusanomaa lapselle viemään.
[/quote]
Jos kerran noin viisaita olette niin kertokaa onko se ukko kuallu vai ei. Ja jos on niin koska. Ja mihis sen Volvo on joutunu?
[/quote]
Siis isäsi vaihtoi volvon, elossa se on
Ⓐⓥ-ⓜⓐⓜⓜⓐⓝ ⓔⓝⓝⓤⓢⓣⓤⓢⓣⓞⓘⓜⓘⓢⓣⓞ
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:04"]
Jos et tiedä niin varmaan et kuulu heihin joiden pitäisikään tietää :/ kuolleille rauha
[/quote]
Ai sekö on sitte vainaa? Mistä tiedät?
Ei saa selville. Itse olen yrittänyt selvittää yli 10 vuotta tekikö ystäväni itsemurhan vai ei. Vaihtoi paikkakuntaakin välissä niin finderit ei auta. Jos ei tunne sukulaisia niin näyttää siltä että ihminen voi kadota niin halutessaan
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:30"]Mene verotoimistoon ja hae ko. henkilöä sillä koneella. Jos ei löydy, niin sitten on muuttanut maasta tai kuollut.
[/quote]
Ok.