Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnibussilla Helsinkiin YHDELLÄ EUROLLA ...naurettavan halpaa!?!

Vierailija
09.07.2014 |

Kuinka on mahdollista, että juuri uudet kaksikerroksiset linja-autot hankkinut Onnibus-yritys pystyy tarjoamaan bussimatkoja alkaen 1€? Lähden huomenna Forssasta Helsinkiin ja maksan vain 3€. Palaan maanantaina ja paluu maksaa vain 1€. Nuo hinnat ovat minulle kirjaimellisesti yhtäkuin ilmaisia.

Käykää itse katsomassa: www.onnibus.com

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli kulkenut Onnibussilla, suosittelen varautumaan siihen että bussi on kuin sauna (ei ilmastointia) ja haisee pissalle...

Vierailija
2/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:31"]Kaveri oli kulkenut Onnibussilla, suosittelen varautumaan siihen että bussi on kuin sauna (ei ilmastointia) ja haisee pissalle...

[/quote]

Mutta juuri kerroin että Onnibus hankki uudet punaiset kaksikerroksiset bussit. Ennen kyllä haisi.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:31"]Kaveri oli kulkenut Onnibussilla, suosittelen varautumaan siihen että bussi on kuin sauna (ei ilmastointia) ja haisee pissalle...

[/quote]

No eipä oo minulla tuollaisia kokemuksia, vaikka usein pitkillä matkoilla olen onnibusseja käyttänyt

Vierailija
4/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eiks hinta nouse mitä enemmän myydään lippuja?

Vierailija
5/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin käyttää onnibussia ensi syksystä lähtien. Aloitan koulun Raumalla mutta asun Turussa, eipä ole kulkeminen kallista.

Vierailija
6/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:36"]Mut eiks hinta nouse mitä enemmän myydään lippuja?

[/quote]

Joo, eka saa 1e, toka 3e ja sit mennään 5 ylöspäin, maksimihinta taitaa olla 15e? (Joku voi korjata jos mulla on väärää tietoa. :) )

Ja 2 kerroksiseen bussiin mahtuu enemmän väkeä kuin tavalliseen bussiin, ja jos bussin saa täyteen, kyllä tuolla voittoa tehdään.

Vierailija
7/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne hinnat siitä nouse...

Vierailija
8/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIköhän nuo 1 ja 5 euron liput ole jotakin avajaistarjouksia. Pienen hetken jälkeen hinnat varmaan nousevat, mutta tuskin aivan kamalasti. Kuten lafkan toimari totesi, niin on järkevämpää myydä bussin jokainen paikka 5 eurolla kuin ajaa kuljettaa muutamaa ihmistä 20 euron lipuilla.

Vierailija
9/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten jätän Vr:n kokonaan. Viimeks Hki- Tku väki ois ollu 44 euroa!

Menin Pohjolan Liikenteellä tuon matkan, 19, 40 euroa.

Vierailija
10/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnibussilla liput kallistu aina ennen sitä mukaa kun ihmiset osti lippuja. Sillon maksimissaan 15 euroon asti. Mutta tuolla nettisivuilla on nyt pitkälle ajalle valmiiksi hinnat ja huomisen hinnatkaan ei ole muuttunu yhtään. Kallein hinta minkä olen noissa uusissa listoissa nähnyt on 5e.

Ap

Vierailija
11/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin kun ostin Onnibussiin lippuja kolme kerralla, oli joka lipulla eri hinta. Nyt kun ostin kolme lippua kerralla, oli eka euron ja kaksi seuraavaa vitosen välille Jyväskylä - Helsinki. Takaisin päin oli kaikki liput vitosen. Mun tyttö sai euron matkat edestakaisin. Nyt raaskii opiskelijakin käydä välillä kotona.

Vierailija
12/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Onnibus menee Ouluun asti ja esim Kuopio-helsinki matka maksaa 11e. Matkahuollolla maksais sen 60e

Vierailija
13/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin itekki just että hinta nousee sitä mukaa ku asiakkaita tulee lisää. Näköjään melkein kaikki Onnibussin matkat alkaa eurosta mutta seuraavalle asiakkaalle hinta on euron tai kaks kalliimpi. Ostin tunti sitten huomiselle 3e matkan ja sama matka näkyy nyt olevan 5e. Siis nopeus ratkaisee. Aika hyvä diili musta kuitenkin. Hohohoohoh

Ap

Vierailija
14/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen jo monesti kulkenut hki-tre väliä. ilmastointi on toiminut,pissa ei ole haissut. huomenna taas treelle, 7e. näyttää olevan kalliimpi helsingistä lähtiessä kuin helsinkiin tullessa. mutta en yhtään valita tuostakaan hinnasta:). tosin lisämaksu tulee hervannasta tai kalevasta treen keskustaan, n.3e. mutta mä olen kokenut nämä bussimatkat jopa miellyttävämmiksi kuin junamatkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan